125kg Lady?

Hej hej, idag blev det lite spontant ett besök till NBA i basket mellan Minnesota Timberwolves och San Antonio Spurs...
En intressant upplevelse även om våra 10-dollars biljetter inte gav oss den bästa sikten och "wolves" fullständigt suger i basket....Dessutom var mina "kollegor" ganska försenade så vi hann bara se halva matchen...
Fick se Eva Longorias make också förresten...

Oj, efter en del oväntade utgifter i veckan som bensin, bowling, mat etc. kom idag stjärnsmällen, skulle betala min biljett till matchen men det gick inte. Upptäckte att jag bara hade 8 dollar på kontot. Som tur är får jag ju lön idag för två veckor så på måndag eller tisdag bör allt vara lugnt igen då pengarna nått kontot. Siktar nog ändå in mig på en lugnare vecka ändå.

Imorgon är det nightcap, gud var jag hade velat vara hemma just nu. Fick en duns hemlängtan ikväll igen och i onsdags morse hade jag enorm hemlängtan. Annars har jag faktiskt inte haft så mycket hemlängtan här ännu men denna veckan har dn smygit sig fram
Som sagt så hade jag så gärna velat se nightcap imorgon, var precis inne och läste en artikel på HD om Wormo och det gjorde inte mig mindre sugen.
All lycka till mitt gamla lag, ta alla lag med storm säger jag... I och för sig lite tradigt om det ska gå bra för dem nu när jag inte är hemma, känns lite typiskt i så fall.

Här kommer bilder från HDs artikel.

Rubriken till mitt inlägg förresten, den kanske ni undrar över...

Så här ligger det till, förra veckan när vi åkte skidor och jag skulle hyra mina skidor så undrade dem vad jag vägde?
Lite anpassad till amerika svarade jag ca 125...Då frågade dem om det var i kilo...Ursäkta mig, jag kanske har gått upp ett kilo men jag ser väl ändå inte ut att väga 125 kilo. Nej lb fick jag iaf säga till dem...
Ikväll när vi satt på appelbees kom servitrisen fram och sa "hello ladies", sen såg hon dock att jag var en kille och ursäktade sig men men är det så man ser ut efter två månader i USA, som en 125 fet kvinna?

Verkligen hög tid för sömn just nu såå återigen, all lycka till wormo. Jag ska hålla tummarna ;)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Mitt nyss avsända E-mail innehöll lite Wormoinfo men den delen kan du skippa ser jag. tror inte att du behöver oroa dig för att du missar deras framgång, tror nämligen att den uteblir helt i år. Annars måste en hel del ha utvecklats sen ifjol då de faktiskt spelade en ganska kass innefotboll, eller var det i förrfjol? Är väl inte överaskad av att pengarna tryter ibland. är Basket roligare i verkligheten än på TV ? Känns lika glyttigt som innebandy. Ha det gott, vi saknar dig ännu mer nu när det lackar emot jul. Vem skall t.ex axla manteln som julbötte och hur ska det gå för julmormor ? Det är ett par av dessa frågor som upptar vårt medvetande just nu.

2008-12-13 @ 10:14:19
Postat av: Sis

Inte illa vilken förvandling du lyckats med under din tid där Lillebror ;)

2008-12-13 @ 17:01:35
Postat av: Malin

HAHA

2008-12-14 @ 00:36:02
URL: http://malinprevolnik.blogg.se/
Postat av: pappa

Fy fan för domarna i nigttcap, de stal segern från Wormo. Då vet du att jag är mycket objektiv, framför allt när inte Landora är inblandade.

2008-12-14 @ 01:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0