Friday!

Det är fredag, det är fem dagar kvar till jul och 12 dagar kvar av 2008.
Något mycket märkligt är att jag inte insett detta över huvudtaget. Kanske för att den enda juldekorationen vi har är en julgran och lite julbelysning på utsidan. Kanske för att jag inte vet om jag ska fira nyår med någon, något som dock är säkert är att jag inte kommer fira nyår med någon jag bryr mig särskilt mycket om.

Även om jag inte insett att Jul, nyår och år 2009 står runt hörnet så rullar dagarna på.
Jag berättade ju om min matchning tidigare idag. Nu ikväll meddelade jag familjen att jag inte var intresserad, så nu är det bara att vänta vidare. Troligtvis kommer inte så mycket att hända förrän efter nyår, med lite tur något i nästa vecka men mellan jul och nyår tror jag inte ruljansen blir för stor. Fast vad vet jag, jag har ingen aning om hur man jobbar här...

Idag har inte riktigt varit en vanlig dag. Jag fick ju en mycket skön sovmorgon idag, sedan var i och för sig eftermiddagen lika vanlig som annars men både mamma och pappa kom hem vid fem-tiden, de tog i princip över därifrån också. Jag hade kunnat bli ledig om jag velat men jag ville faktiskt följa med familjen, dem skulle ut och äta på restaurang och jag tyckte det var trevligt att följa med så det gjorde jag.

Kom hem igen men stack ganska snart och såg film med Silvana, Katja och Leola? Vi såg faktiskt Mamma Mia, lite svenskbesläktat som fick mig att tänka på nyår. Alltså varje gång dem spelade någon låt tänkte jag på nyår. För övrigt tänkte jag på Linas vän Ullis när jag såg Sophia (huvudrollsinnehavaren). Kanske tyckte jag att dem var lika eller nåt, vad vet jag...

Nu sitter jag alltså återigen här vid bloggen, ska nog leka runt lite med datorn ett litet slag innan jag lägger mig. Har ju faktiskt sovmorgon imorgon också...Och på söndag, inte ofta man får tre dagar i rad...

Imorgon innan jag börjar jobba ska jag försöka ta mig till YMCA också, blev ju inte mycket tid till träning idag. Får väl se om jag kommer dit i och för sig, varnas för snöstorm och mer än 2 decimeters snö inatt/imorgon.

"It was a lone and dark december"

Hittade lite bilder lite här och var som jag inte sett innan, tänkte publicera några nu.
Nedan ser ni en liten Bötte i NY



En ?!mystisk?! bötte tillsammans med Hanna...På au pair skolan




Bötte poserar utanför skolan

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det låter ju som hyfsade dagar just nu. Det löser sig säkert med en ny familj. Vem vill inte ha en Bötte nu till jul.



Var har du gjort av Hanna ?

2008-12-20 @ 10:13:02
Postat av: Sis

Roligt med lite bilder :)

2008-12-20 @ 12:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0