Herregud

Jag glömer ju berätta för er om mina matchningar...

Kanske är jag lite kräsen, speciellt efter miljardmatchningen...
Men sedan den försvann har jag faktiskt fått två matchningar redan, igår fick jag en men sen försvann den eftersom att dem också ville ha en tjej. Det gjorde inte så mycket för det var ingen vidare intressant familj trots allt.

Idag hade jag faktiskt fått en till, är inte riktigt bekväm med den heller.

En ensamstående pappa med arabiskt ursprung, mamman hade gått bort, med två sportande söner som bodde utanför San Francisco...Det pratades franska, arabiska och engelska i huset.

Det jag inte är bekväm med är att det är en ensamstående pappa, jag vill bo i en familj med två föräldrar av olika kön...
Dessutom var den typ sjukligt religiös, kristet reiligiös och ville gärna ha en religiös au pair men det var inget tvång. Inte direkt så att jag kan kalla mig religiös.
Pappan hade också invandrat till USA så hans engelska var väl lite bristfällig vilket inte heller är något jag önskar, kanske inte det största problemet men ändå...

Så nu vet ni det iaf:)


Kommentarer
Postat av: Moster

Hallå!! Ha ha ha det vore ngt om du kom till den familjen som var religös, det är ju det jag säger du har nog en religörs ådra i dig! :-)

Michaela tackar för hälsnigen!

Ja julbötte kommer jag faktiskt ihåg att det är numera om jularna i skåne det är ju ingen tomte.

Ja, vi kommer att sakna dig i jul.

Jag och Michaela flög ner i onsdags och Thomas kommer ner på torsdag!

Mormor har läst ikapp lite på bloggen och snart kommer det nog en kommentar! Förstår att du är besviken att du missade den "välställda" familjen! Kanske var det ett tecken ifrån ovan att du aldrig skulle kunna komma hem igen och leva ett "vanligt" liv efter ett år med lyx och glamor!! :-)

Susie verkar ju hur slö som helst och orättvis emot dig så det vore skönt om du kom iväg snart! Tror nog att en bra familj väntar runt hörnet! :-)

Ha det så bra! Cecilia

2008-12-19 @ 21:44:29
Postat av: Pappa

En religös arab, skippa honom.

Susie är väl som fruntimmer är mest, van vid att vi karlar sköter jobbet.

Det duker snart upp en drömfamilj

2008-12-20 @ 02:14:07
Postat av: Sis

Haha Björn vad säger du.. är inte du religiös? Vi som är så religiöst skolade hemifrån.. den familjen hade passat dig perfekt :) Haha.

Eller inte :)

2008-12-20 @ 12:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0