Too bad

Vad synd, familjen jag matchats med bestämde sig för att dem ville ha en tjej...

Jag hade ju precis börjat gilla tanken av familjen och njuta av tanken på LA...
Dessutom hade jag ju hittat lite info om familjen som inte gjorde saken sämre, detta ungefär samtidigt som de försvann från mitt konto.

Till exempel hittade jag att pappan blivit rankad som den 14:e bästa finansiella rådgivaren under 40 år i hela USA utav någon wall street tidning. Jag såg också att deras hus kostade cirka 20 miljoner svenska...Detta var ju bara ett litet trevligt tillägg till familjen, men tyvärr så ville dem ha en tjej istället...Synd, synd, synd...

Troligen är pappan värd ca 1 miljard dollar by the way


Kommentarer
Postat av: Mamma

Synd Björn den familjen hade nog annars passat dig. Vi får väl hoppas att hittar något liknande.

2008-12-18 @ 15:24:08
Postat av: Sis

Förstår att du är lite besviken nu Lillebror, det hade minsann jag också varit. Men, jag säger som Mamma.. vi får hoppas på att dom hittar ngt liknande till dig.. hade passat dig perfekt :P

2008-12-18 @ 20:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0