Bilder

Ett tag sen där kom bilder så jag får väl slänga in tre bilder från denna dag så att mina föräldrar (och ni andra) kan se hur jag ser nu för tiden, drastiska förändringar sen ni såg mig sist.


Här sitter jag i soffan innan vi skulle iväg idag, området bakom mig är den plats där jag brukar ligga och titta på tv.
Dörren till vänster leder till mitt badrum och precis till höger, vägg i vägg med badrummet ligger mitt rum som ni inte kan se nu.


Här sitter jag i trappan som leder upp till resten av huset från "mitt område" samt det område där barnen leker och spelar wii. Denna bild är tagen efter vår tidiga thanksgiving middag idag


Samma område, samma trappa, samma tid, samma bötte bara stående denna gång.


Kommentarer
Postat av: carro

vad fina väggar de har!

2008-11-10 @ 18:07:59
Postat av: Sis.

Roligt med lite bilder.. men är de där området under uppbyggnad? Ganska trista väggar va :)

2008-11-10 @ 18:41:05
Postat av: Malin

haha, ja du ser verkligen annorlunda ut numera, känner knappt igen dig!

2008-11-10 @ 22:26:05
URL: http://malinprevolnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0