Election day afternoon!

Hello, jag har inte så mycket nytt att meddela.

Jag kan ha rapporterat fel imorse faktiskt men jag är inte säker. Det verkar iaf som att de första valdistrikten stänger om först 4 timmar. Alltså vet jag inte så mycket mer än er.

Fick iaf precis reda på att man alltid röstar den första tisdagen i november eftersom att man alltid har gjort det. För länge länge sen var det så, det hade och göra med att man gick i kyrkan på söndagen sen behövde man ibland en dag på sig för att ta sig till platsen där man röstade.

Barack Obama fick hjälpa sin fru imorse när de röstade, han var tvungen att kolla så att hon röstade på honom :P

Om jag såg och förstod rätt på en färgkarta över rösterna nyligen så verkar det som att Obama leder...

Jag körde för att åka skridskor imorse. När jag kom dit var där helt släckt och inte en människa på plats...Där var öppet, jag hade kunnat åka om jag ville, men det kändes inte som att jag fick det när där var släckt överallt och ingen människa var på plats.

Nej lite vila innan barnen kommer hem låter inte helt fel.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha roligt att du håller oss lite uppdaterade

2008-11-04 @ 23:58:25
URL: http://malinprevolnik.blogg.se/
Postat av: Malin

det gör filip och fredrik med btw tills det hela är avgjort! :D

2008-11-05 @ 00:01:36
URL: http://malinprevolnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0