Holy fu..ing shiiit!!

Coldplay är såå braaaaaaa!
Det går inte att beskriva.
Jag ska inte skriva så mycket om konserten idag, jag ska bara nämna att jag hade ca 2314 fjädrar i fickorna tidigare...Hur fick jag det när jag satt väldigt långt från ståplats med biljetter för 95 dollar styck....
Låt bara säga att paret bakom oss kanske tyckte det var lite retligt att vi satt på samma ställe fast de betalade 250 dollar per biljett, mer infor får ni imorgon.
Ska också avslöja att min plan inte lyckades men skiiit i det eftersom att det var såå jävla braaa.
17 September, Coldplay i globen 12 av 10 böttepoäng
18 September, Coldplay i globen 14 av 10 böttepoäng
14 November, Coldplay i xcel energy center, ingen färdig utvärdering ännu men möjligtvis 16 av 10 böttepoäng.

Dem är helt enkelt såå bra att man efteråt mår så bra att man mår dåligt.

Nu blir det dock bedtime för mig, trots att jag nu efter att datumet ändrat till lördag börjat min HELT lediga helg som vi är BERÄTTIGADE till så ska jag upp och JOBBA IMORGON...KLOCKAN 06:30. Jag kanske inte ska jobba så länge men ändå, det känns inte rätt, speciellt inte efter att ha varit ute och svirat på coldplay idag, 00:30 är klockan här nu, sex timmar sömn räcker väl enligt Susie, ah fast jag ska ju först bli klar för sängen så inte riktigt sex timmar men det skiter väl hon i...

"Such a perfect day"


Min kamera hade tydligen en jävla zoom, eller? Jag SATT långt ovanför Chris Martin & Co, eller?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Trevligt för dig att du nu har fått se Coldplay det har du ju sett framemot et tag. Du får kanske tänka till lite hur du skall ha det med familjen osv eller om du skall byta familj. Det är kanske dags att ta tag i det nu. Du är i alla fall välkommen hem om det blir ditt beslut men håller med pappa att du skall prova att byta familj. Kan förstå om du får lite hemlängtan när Fridman hade sin inflyttningsfest.

2008-11-15 @ 08:19:01
Postat av: Pappa

Vadå Coldplay, när det finns gäng som Cool Candys, med hits som "Göta Kanal".

Som en liten kommentar till din hemska upplevelse att 'bara' få sova 6 timmar. I säng 01, vaknade 05.30 och upp 06.

Ha de bra o ring om du vill ha råd. Vi måste snart veta vart julpaketet skall gå.

2008-11-15 @ 10:10:04
Postat av: Malin

-.- tack för smsen

2008-11-15 @ 12:23:03
URL: http://malinprevolnik.blogg.se/
Postat av: malin

lägg in bilder då!! åhh :D

2008-11-15 @ 16:00:50
Postat av: Sis

Vad roligt för dig att du hade ännu en magisk kväll med Coldplay :)

2008-11-15 @ 18:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0