Onsdagkväll

Onsdag den 5:e november. Tiden börjar gå undan även här borta.

Idag har det varit samma som vanligt.. skolförberedelse, läxhjälp, snack, lek, middag, städ, säng.

Orkar nog inte skriva mer än det, börjar bli lite uttjatad med samma visa om och om igen.

Kan dock svara på någon kommentar och slänga in någon citat från någon av barnen.

Sammy till en kompis: "Do you know Obama won the election?".."Yes"..."Do you know that now he´s going to take half your dad´s money. He does that from everyone so he gets a lot of money"

Charlie till mig: "You know what, I don´t want to go to school tomorrow"..."Why?"...Cause, cause I´m going to be tired tomorrow" Det visade sig att han inte ville gå på taekwandon han har direkt efter skolan imorgon

För att nämna något Joey har gjort idag, det är i och för sig inte alls roligt:p men jag nämner det ändå.
Där var återigen stopp i min toalett, jag berättade det för dem igår, det har fortfarande inte löst sig men Joey hade glömt att där var stopp så efter maten gick han och gjorde nummer två på min toalett och spolade sen. Jag fick alltså städa mitt badrum efter en mindre översvämmning av fräsch vätska från toaletten. Som tur var spolades inte de "fastare" materialet över bord.

Svar på kommentarer;

Lina: Jag vet inte som Susie är arg, vi har inte pratat om valet efter avgörandet faktiskt...Hon gillar i varje fall inte det och Mark gillar det ännu mindre. Haha jag visste faktiskt att ullis fyllde år nu även om jag glömt det:P. Jag kommer ihåg att hon fyllde arton eller nåt två dagar innan jag och fibbe såg coldplay  sthlm första gången

Pappa: Det var synd att de inte tappade poäng i ligan istället.


Syrran: Jag trodde du brydde dig skitmycket


Inte så många andra kommentarer att svara på faktiskt...

Just det, the killers ska tydligen spela här i minneapolis så jag kanske skippar min roadtrip till washington för denna gången.

God natt


Kommentarer
Postat av: Pappa

Känns rätt bra att du ser Killer på närmare håll.

I övrigt, no comments. Du glömmer väl inte söndag.

2008-11-06 @ 07:41:57
Postat av: Lina

Jag har tagit körkort böttis!! Och det firar jag med en biljett till oasis i köpenhamn!

2008-11-06 @ 11:18:46
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Sis.

Roligt att läsa barnens kommentarer :) Roligt att även kunna läsa att du verkar ha det lite bättre.. för det har du väl?

2008-11-06 @ 22:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0