Pictures!

Hejsan här kommer lite bilder igen. Tittade rundor på lite olika ställen och hittade lite överraskande tre bilder på mig som jag inte kom ihåg eller hade sett innan. Här kommer dem iaf plus några andra tidigare "överraskningsbilder"

Bötte in New York, bilden snodd från Robin


Bötte knappt synbar bakom tjejerna från au pair skolan. Bilden tagen från någon jag inte kommer ihåg nu...


Bötte med Hanna och Johanna på "frihetsgudinnan-färjan" i NY


Älskade Wormo


Älskade Bötte på en av de älskade studentfesterna..Detta var den sista


Jag och Anna samt Karl, också på den sista studentfesten


Sista bilden för dagen från den sista studentfesten


När jag körde det lilla "älskade" konceptet här bland bilderna så lyckades låten från bert, "älskade ängel" fastna i huvudet på mig...

Så här många bilder har jag nog aldrig publicerat innan...Trevligt för er.
Tack och hej, godnatt

Kommentarer
Postat av: Sis

Vad roligt med lite bilder :)

2008-11-02 @ 12:21:24
Postat av: malin

Vad fin den första bilden va

2008-11-03 @ 16:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0