Sunday Bloody Sunday

Tjenare.

Tänkte bara droppa in med ett snabbt inlägg, söndagen har varit mycket bra. Jag vaknade lite tidigare än vad jag ville i och för sig men eftersom att jag väcktes utav ett telefonsamtal från min LCC som gav mig kontaktinfo till två andra svenskar i området. Mejlade dem imorse innan vi stack till vikings-matchen.

Vikings-matchen var fantastisk, ska berätta mer om den sen också.

När vi kom hem igen kollade jag dator, meningen var att vi ganska snabbt skulle iväg till Marks (pappan som inte är hemma) och äta middag och fira Susies födelsedag som är imorgon. Men jag ville bara kolla omjag fått svar från svenskarna. Jag hade fått svar från en som berättade att där var massa svenskar i närheten vilket ju lät bra. Jag ringde sen den andre svensken som inte svarat på mailet, en kille. För att se om han ville hitta på något ikväll. Det visade sig att han var tillsammans med många av de andra svenskarna just när jag ringde. Så nu väntar jag på att de ska höra av sig igen och komma och hämta upp mig sen så att vi kan hitta på något. För första gången sen jag kom hit känns det faktiskt bra. Det känns roligt och jag ser fram emot vad jag ska göra. Skulle inte förvåna mig om de inte hör av sig nu bara för det. Så istället för att följa med och fira Susie ska jag umgås med en del svenskar och förhoppningsvis blir det bra.

Vädret har dessutom varit fantastiskt idag, 20 grader celsius och strålande sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0