Thursday

Hej, idag är det torsdag!

Det betyder egentligen inget speciellt, ville bara poängtera det ändå...
Fast just det Rebecca fyller ju år så gratulerar...

Dagen har återigen varit sig lik, hjälpa barnen till skolan, frukost, tv, sova, dator, köra joey, vänta på barnen...Läxor, snacks och lek.

Eftersom att Joey ville åka och bada tidigare så bestämde jag att Sammy kunde leka hos en kompis medan vi andra bada, när alla sen kom hem ville Charlie inte bada så han grät och Joey hade ändrat sig och ville inte heller bada. Istället fick alla leka med kompisar, alla skickades till det hus där Sammy skulle leka och nu har jag alltså fått två timmars oplanerad fritid. Mycket, mycket skönt, obeskrivligt skönt faktiskt. Får se vad jag ska använda denna fritid till, skönt är det oavsett.

Min fars kusiner har inte ringt ännu, får hoppas att dem gör det faktiskt så att vi kan träffas ikväll, vore trevligt.
Livet är rätt segt just nu, samma visa varje dag och jag väntar bara på en ny familj, först måste ju matchningen dock börja. Hoppas verkligen att jag hamnar på ett roligt ställe i en bra familj, vore ju roligt att hamna tillsammans med någon av au pairerna som var på au pair-skolan tillsammans med mig.

Dollarn fortsätter stiga, inte bra, nästan uppe i 8.4 nu...

Resten av dagen kommer vara lik övriga dagar förutom om kusinerna ringer då..
Ha det bra
XOXO

Kommentarer
Postat av: Pappa

Samma visa varje dag, det är ofta så livet ser ut.

Om du skulle misslyckas med matchningen, vilket vi inte varken hoppas eller tror, så är det iaf roligare att få hem dig strax innan jul än strax efter. En liten julbötte finns det alltid plats för.

Fast du skall va tacksam för att du sluppit bo hemma under den här renoveringsperioden. Fridmans soffa ligger just nu i din säng tillsammans med alla dina andra möbler. Hoppas att bli klara nästa vecka.

2008-11-21 @ 04:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0