Tuesday.

Hjälpte barnen som vanligt sen somnade jag själv framför slutet på polisskolan. Åt min egen frukost och duschade innan jag tog Marks bil och körde till one dollar tree, target och sam´s club. Köpte lite inför vår resa denna vecka och handlade även Charlies födelsedagspresent.

När jag kom hem igen försökte jag ha ett samtal med mina föräldrar på skype. Det kunde ju gått bättre. Tydligen hade min pappa för ovanlighetens skull mycket att göra på jobb så vi var mycket sent på det. För det andra så lyckades de ju inte lösa den tekniska biten där hemma så varken mikrofon eller högtalare funkade...Får väl se om det funkar en annan dag...
Sen kom Sammy hem och gjorde allt jag sa till honom att inte göra och min huvudvärk började komma...
Hans kompis kom hem till oss fast jag sa till Sammy att det inte skulle ske, vi körde iaf och hämtade Charlie sen hämtade vi grejer som Sammy sålt för scouterna som nu skulle delas ut och därefter hämtade vi Joey.
Körde hem igen och de lekte lite medan jag gjorde massa annat sen delade vi ut de saker som skulle delas ut här i närheten, därefter åt vi igen.
Sammys kompis skulle också sova här idag men ångrade sig av någon anledning. Barnen lekte lite till iaf och jag gjorde annat innan jag slängde dem i säng. Sen kom Susie hem och pratade lite och gick igenom lite om helgen. Nu är jag återigen tillbaks här nere, var på väg till YMCA men det blev lite sent för det, slutade typ inte jobba förrän nio.

Imorgon är det iaf Charlies födelsedag och med thanksgiving runt hörnet är också alla barnen lediga, så vi planerar en frukost på McDonalds för att sen köra till Chuck E Cheese. Efter det blir det lunchdags och sen ska jag packa färdigt min egen och barnens väskor, sen sticker vi till en stuga i Wisconsin som Marks mamma har. Där ska vi fira thanksgiving med delar av släkten. Trevligt.

Har haft lite huvudvärk idag så ska snart lägga mig...

Någon av barnen har mixtrat med termostaten för hela huset, de ändrade den från 20 grader celsius till 30 grader celsius så nu är här varmt som aldrig förr. Här brukar vanligtvis vara kallt i detta huset, nu är här istället mycket varmt.

Får väl se om jag lägger på mig lite vikt under thanksgiving, sägs att det enda man gör är att äta så vem vet, kanske kan jag passera 60kg-gränsen.

Allt för mig idag, godnatt eller god morgon kanske

Kommentarer
Postat av: Pappa

Som vanligt överdriver Bötte, det var 'bara' mikrofonen som vi inte fick igång. Hade han haft en aning om hur det ser ut på sitt rum idag hade han aldrigt begärt att hans 'gamle' far skulle in och kräla på ett utrymme som mer är anpassat för en liten dvärg. Ha det trevligt i Wisconsin.

läge för skidor ?

2008-11-26 @ 07:55:38
Postat av: Malin

haha ja kasnke passerar du den gränsen :D Vet du vad jag gillar? Life in technicolor 2 Skit bra! :D

2008-11-26 @ 17:50:26
URL: http://malinprevolnik.blogg.se/
Postat av: Sis.

Mysigt att få komma iväg lite. Men jag undrar.. hur kommer din shoppingnerv att klara av detta?

2008-11-26 @ 20:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0