Ångesten tar över

Det blev inte mycket sömn inatt, ingen alls faktiskt. Var precis ute och åt en snabb frukost med chillgren på statoil, trevligt värre.

Först nu börjar jag förstå vad jag egentligen ska göra idag. Först nu går det upp för mig att jag knappt kommer träffa några av mina nära stående på flera månader. Det jag känner då är ångest, varför gör jag detta? Är det värt allt lidande man utstår? Det som är skönt att känna är att jag verkligen tror att det är värt det. Man kommer lära sig så mycket och bära med sig så mycket på grund av detta äventyret. Det lugnar ångesten lite men just nu känns det ändå för jävligt när man sitter här och säger ett par sista meningar till föräldrarna under lång tid framöver. Tur att världen är liten och att man lätt kan hålla koll på varandra


"Lights will guide you home"


Kommentarer
Postat av: Nille

and i will try to fix you;), fan saknar dig redan bötte, ganska sjukt att du ska vara borta tills april, men man får väl lida lite innan man får se ens bästa vän på ett tag. hade det chill

2008-10-05 @ 10:34:17
Postat av: Maria

Hej Björn! Jag hoppas att du kommer få ett kanon fint år med många händelserika upplevelser :) Jag är faktiskt lite stolt över dig :)



Lycka till med allt!

Kramar Maria

2008-10-05 @ 11:12:41
Postat av: Carro

Hej Björnen :) Va bra att du lyssnade på mig och skaffade en blogg! Jag och malin kommer vara trogna läsare :) Precis som vi lovade. Lycka till!

2008-10-05 @ 13:51:04
Postat av: Lina

kommer att gå så bra för dig!! du kommer att uppleva så mycket, och det är normalt att det är jobbigt i början.. sen faller allt på plats!! ich liebe dich böttis, ses snart igen!!!

2008-10-05 @ 17:42:37
Postat av: Wicke

Som din pappa är jag fruktansvärt stolt över att du vågar göra detta som du pratat om så länge. Du gör det som jag och mina kompisar talade om men aldrig var i närhetena av att verkligen göra. Jag är övertygad om att du får ett fantastiskt år, men visst kommer vi att sakna dig oerhört mycket.Tänk bara på julen, vem skall nu va JulBötte.

2008-10-05 @ 19:15:50
Postat av: bjorn

Jag kommer sakna alla dar hemma ocksa, och att vara julbotte. Lite lidande kanske ar bra. Som nille sager kommer det att vara battre an nagonsin att fa traffa alla igen nar det val ar dags. Jag hoppas ocksa pa trogna lasare som carro t.ex med massvis av kommentarer. Allt ska nog ga bra, kanns bra gor det atminstone

2008-10-06 @ 18:49:36
Postat av: Malin

coldplay, bästa avskedet! :D

2008-10-06 @ 22:12:14
Postat av: Anonym

jag kan vara julbötte /lina

2008-10-09 @ 13:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0