En liten check in

Slutligen gick jag och lade mig, jag så först ett avsnitt Gossip Girl på datorn sen bytade jag till soffan där ute, satte igång teven och somnade.

Jag vaknade inte förrän gissa vem ringde. Jo minsann var det Susie som ringde, en kvarts samtal gav mig lite info om vad jag skulle göra. Hon föreslog till exempel att jag skulle spendera dagtidens sista lediga timme med henne för att handla matvaror på target. Så roligt. Jag gillar att göra det på min fritid. För övrigt ville hon att jag skulle jobba lite mer, typ en halvtimme extra någon/några morgnar i veckan så att jag fick lite tid att städa eller tvätta.....Det är definitivt också något jag satsar på. Jag vet i och för sig inte riktigt vad jag ska städa men det är väl något hon berättat som jag glömt eller som hon kommer berätta i det närmaste. Denna helgen ska jag dessutom jobba både lördag och söndag...
Så hon hade ju jättemycket bra att berätta. Jag älskade verkligen att vakna till ett sådant samtal...

Men just det, jag kunde ju faktiskt få sluta en timme tidigare imorgon då.


Kommentarer
Postat av: Lina

försök vara positiv! fast man ska inte stå ut tills man mår dåligt.. viktigast är att du mår bra! du får helt enkelt byta familj i så fall, verkar som det redan är kört. känns som att du mer fungerar som städerska än som au pair, så ska det ju absolut inte vara! stå på dig, det måste du! och försök bilda dig en uppfattning själv, lyssna inte alltför mycket på vad alla andra säger. folk snackar hit och dit! allt löser sig :D kram!

2008-10-23 @ 19:27:29
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Sis.

Anar jag en viss ironi i detta inlägg lillebror? ;)

2008-10-23 @ 19:54:06
Postat av: Syrran.

Tack för samtalet Böttis. Hör gärna av dig igen när du behöver syrrans stöd/råd. Jag fixade själv det jag messade om, sorry för "inbrottet"..

2008-10-23 @ 21:30:42
Postat av: Rebecca

Mamman verkar vara en störd idiot!

2008-10-26 @ 19:37:02
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0