Good night America, good morning Sweden

Ytterligare en tid har gatt har i Amerikat. Borjar kannas riktigt bra. Som jag skrev i tidigare inlagg skulle vi pa ett mote idag. Det serverades lite pizza och efter viss tveksamhet stod det sedan klart att jag traffat dem forsta svenskarna. Tydligen hade dem ocksa kommit igar men det var mer an vad jag visste, trevliga var dem iaf. fem stycken tjejer fran runt om i landet. Vi pratade ratt lange efter motet. Valdigt skont att prata svenska med folk man kande sig trygg tillsammans med och det var roligt att hora om var dem skulle och vad dem tankte. Vi gick tillsammans tillbaks till tjejbyggnaden och borjade se ensam hemma pa video :O. Det drojde dock inte lange innan vi blev bortkorda. Da kom namligen de sista au pairerna inklusive aven de sista svenskarna och de skulle ha sitt infomote i tv-rummet.
Det kanns skont att allting drar igang imorgon och det ska bli roligt att se hur det gar till har. Det kanns annu skonare att slutligen ha fatt traffa nagra svenskar. Jag har inte haft energi till att ta kontakt med ovriga au pairer, typ spansktalande tjejer fran mexiko eller tyska tjejer. Sa det var skont att fa prata ordentligt for forsta gangen pa ett par dagar. Har bara sett en annan kille, ingen pa mitt rum annu men den svenska killen dok ocksa upp nu och vi ska ga i samma klass foljande dagar sa det var trevligt aven det. Far val snart ga och kolla om jag fatt nagon rumskamrat annu

Roligt att vi som traffades idag redan efter en timme borjade planera for att halsa pa varandra och resa tillsammans den trettonde manaden och att vi redan benamner vara framtida familjemeddlemmar som mamma och pappa etc.
Hoppas att alla forstar att dar bara finns en plats for mamma och pappa i mitt hjarta.

Have a nice day Sweden

"God put a smile upon your face"

Kommentarer
Postat av: pappa

Skönt att läsa att du är vid gott humör och att ni redan planerar för 13:e månaden. Skapa så många kontakter du bara orkar, det är gött att ha andra att luta sig emot när (om) det blir tungt någopn gång.

2008-10-07 @ 08:06:05
Postat av: Ellen Klintenberg

håller med föregående talare. vi saknar dig redan böttis men samtidigt är vi himla stolta över dig. och det är jättekul att läsa din blogg, de ska du veta! /lina och ellen

2008-10-07 @ 12:48:10
URL: http://ellenklintenberg.blogg.se/
Postat av: Nille

hallå bäste vän, kul att läsa om dina dagar i usa, hoppas du har det rba och kul. jag kommer och hälsar på dig senare så att vi kan köra lite pes eller nåt:D, saknar dig som fan bötte. Men jag håller tummarna och tänker på dig varje dag och hoppas du har det bra och trivs, vi hörs och så// Nille

2008-10-07 @ 13:13:46
Postat av: Malin

haha nille kanske vill ta över min plats som "flickvän" numero UNO?

2008-10-07 @ 13:58:02
Postat av: Malin

"Coldplay fick också den prestigefyllda titeln VÄRLDENS BÄSTA BAND" Jaaadååå

2008-10-07 @ 14:48:23
Postat av: Louise den heta

Heeej Björn! Jag hade ingen aning om att du skulle vara au pair i USA. All the best to you och jag hoppas du kommer ha skitkul! Puss och kram

2008-10-07 @ 18:52:27
URL: http://lostinlouise.blogg.se/
Postat av: Mamma

Känns mkt bra att höra att du trivs. Jag ser framemot varje dag då jag kommer hem från jobb och kan få läsa hur du har det. Du känns närmare mig då på något vis. Får ej glömma att skicka många kramar från mormor.

2008-10-07 @ 19:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0