I'm alive

Jag ville bara lata alla veta att jag lever och att jag har kommit till familjen.
Flygningarna gick smidigt igar och nar jag sedan steg av mottes jag av familjen rogers och deras fina valkomstteckningar. Aven hemma i huset var dar stora "welcome bjorn". Jag kande mig hemma direkt och detta blir nog ett bra ar. Rummet som ar mitt ar jattemysigt och alla vaskor ar uppackade.

Forhoppningsvis far jag lite tid over till att blogga senare idag, skulle tro att jag kan komma att skriva nagot i narheten av varldens langsta inlagg senare idag da jag har en hel del att beratta om. Har lagt in alla bilder fran NYC ocksa sa det blir val nagon san ocksa.
Har i vilket fall som helst inte tid nu for strax ar det dags for soccer, inte for mig men for ungarna. FUN!

OH well jag heter mini och jag ar snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0