Ratt storlek, det har med bilder gar inte helt bra

var skolbuss

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du har endast varit i familjen 4 dagar, redan har du märkt att barnen kan va helt okay. Det är väl positivt. Jag förstår att du behöver annat vuxenumgänge än mossan men det löser sig säkert.

Har du börjat att träna ännu, ser fram emot att möta en redig biff närhelst vi möts. Fotboll ?

2008-10-14 @ 10:51:44
Postat av: malin

BTW vilken harry P kollade du på? den vi såg på bio? 4an var det väl? "skitbra" :D

2008-10-14 @ 12:20:01
Postat av: Malin

Viklen harry p kollade du pÅ? den vi såg på bio? 4an va det väl? "skitbra"..

2008-10-14 @ 12:21:00
Postat av: Anonym

min dta är sjuk kommer inte fram sen kommer det ändå fram.. Hmm

2008-10-14 @ 12:21:22
Postat av: Jesper Karin Jerry

Hej hur har du det i USA vi saknar en domare här hemma



Hoppas att du har det bra



Vi hörs



Jesper Jerry Karin

2008-10-14 @ 20:27:48
Postat av: Moster

Hallå, det är så roligt att läsa vad du hittar på. Som sagt du har inte varit där i så många dagar så det löser sig med umgänge. Skönt att det bättre med killarna, det lär väl gå upp och ner men så är det, för det mesta går det säkert bra! Du lär säkert känna någon på killarnas fotbolls träning eller så åk till svenska institutet eller colluge och se om dom har några träffar för svenskar eller något liknande. När jag var i London så var det väldigt ensamt den första tiden sen så gick jag till svenska kyrkan och då lärde jag känna lite folk. Killarnas kompisar kanske har några äldre syskon, det ordnar nog sig ska du se. Ha det så bra nu och skriv snart på bloggen igen så vi får höra hur du har det. Cecilia

2008-10-14 @ 21:41:12
Postat av: Johanna Larsson

Hej! Saknar dig!=) fortsatt skriv pa din blogg! Och fortsatt kolla kurstider i new york=)



Ja blir lite orolig over:

"Jag bloder just nu fran nagot konstigt utslag pa magen. Inget att oroa sig for dock." haha.



supersnygga bilder, hehe.



dont be a stranger, keep in touch





2008-10-15 @ 02:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0