Snabbinlägg!

Att svara på lite kommentarer är syftet med detta inlägg, jag har för tillfället inte mycket annat att göra så.

Svar till anonym:

När jag reste till usa tror jag att jag hade tio kilos övervikt och det var tillåtet, både på resan köpenhamn-frankfurt-new york och new-york-chicago-minneapolis. Ofta får man alltså ha med övervikt, så länge du inte har alltför mycket övervikt eller för många väskor. Meningen med att mina föräldrar skulle få släpa på allt var också att vi inte skulle få någon övervikt och på så sätt slippa alla problem.


Svar till Cecilia:

Ja visst, kan jag göra mina klipp, jag förlorade ju tyvärr de intjänade pengarna redan innan jag tjänat dem då den nya väskan var tio dollar dyrare. Faktiskt är där lite annat som inte är använt men jag tror inte jag är redo för att göra fler klipp nu.. Ha det så bra och hälsa de andra 08:na i hushållet.

Svar till pappa:
Nej det var ju verkligen en smart plan jag kom på där med övervikten men som du nämner kan det ju bli lite jobbigt, eller dyrt iaf att transportera sig från familj 1 till familj 2 om det nu skulle bli aktuellt. Nej jag använder faktiskt inte enbart de nya kläderna. Finns till och med kläder jag ej använt ännu. Ni får nog tvinga mig till att rensa min garderob. Tittade precis lite snabbt och hittade iaf 10 tröjor ni kunde få ta hem, men ni får gärna ta hem mer än så. Använd föräldrar-piskan, skicka mig på time-out eller vad som nu krävs men mitt mål är att inte betala för övervikt när jag slutligen åker hem.

Svar till Malin:
Jaa Malin det är ju verkligen trevligt att du ska få se oasis. Tyvärr ska jag se både oasis och coldplay. Tänk om du inte lyckas få biljetter, du vet ju vem som brukar sköta sånt. De är ju rätt eftertraktade dessutom.

Svar till mamma:
Det är ännu inte säkert att jag ska byta familj, lutar rätt mycket åt det måste jag väl ändå erkänna men jag har ännu inte meddelat susie eller min LCC om mitt slutgiltiga besked. Ska vänta ett par dagar till men det verkar för svårt att hitta umgänge här.


Kommentarer
Postat av: Louise den heta

Hej Björn =) Vad kul att läsa om allt som händer men ANUS att du inte trivs helt :S Jag reste mycket i början så jag hann inte riktigt hitta vänner men efter runt fyra veckor fick jag några kompisar och den femte hittade jag en vapendragare(mycket trogen) och vi ses typ 3 gånger om dagen och är bästizzar. Så du kanske ska hålla ut en stund till eller välja en familj om bor där det finns många ungdomar. Jag bor 1km ifrån ett stort inneställe och alla är där så för mig är det lätt. Annars får du flytta till Paris ;) Hoppas du har det fint! Pusspuss

2008-10-29 @ 18:12:07
URL: http://lostinlouise.blogg.se/
Postat av: pappa

Bensinen måste ha blivit mycket billigare här också, jag har inte tankat för mer än 700 kronor sen du reste hemifrån. Priset måste ha gått ner med minst 75 %.

2008-10-29 @ 18:42:38
Postat av: Anonym

Vem e malin? berätta :). Och finns det ingen pappa i familjen?

2008-10-29 @ 23:47:01
Postat av: JcW

2008-10-30 @ 01:14:28
URL: http://jcw.blogg.se/
Postat av: nille

tja nille här bry dig inte om inlägget från jwc det var jag som råkade trycka fel:P. ganska billigt att tanka hos er alltså:P, men vad händer hos dig annars? jag var faktiskt på donkan idag men det var inte the same utan bötte:/, saknar dig ganska mycket nu, men ´hör av dig när man kan hälsa på så kör vi donkan i USA ich bestället mcflurry plus meny:P hade fint// nille

2008-10-30 @ 01:17:03
URL: http://jcw.blogg.se/
Postat av: Malin

HAHA björn björn björn biljetterna släpptes i tisdags och Coffe fixade det! haha så jag ahr redan en biljett :D annars hade jag ju aldrig avslöjat min "hemlighet" Puss

2008-10-30 @ 13:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0