Snabbinlägg

Hejsan!

Här kommer nog mitt snabbaste och kortaste inlägg på länge...

Idag gick jag som vanligt upp vid halv sju för att göra barnen redo för skolan. Lite jobbiga var de allt men duktiga ändå. De har aldrig varit klara så tidigt som de blev idag.

Efter att jag skickat iväg dem och som vanligt plockat undan lite etc. gick jag återigen och lade mig, fast denna gången i soffan framför tv:n. Den fick dock inte så mycket av min uppmärksamhet utan jag slocknade rätt snabbt och vaknade inte förrän chester, som också sov ett tag, väckte mig klockan 11. Då kunde jag inte riktigt förstå varför han skällde så jag släppte ut honom i trädgården, tydligen är det så man "går ut med hunden" här i usa. När jag sen släppt in honom igen så gick jag ner och lade mig igen men efter ett litet tag kom jag på att det inte var lönt att somna om så istället gick jag upp och duschade sen åt jag frukost och tog på mig. Frukosten var riktigt god idag, barnen äter alltid det och jag kan förstå varför. Det är en typ av flingor, honungsringar som man då häller i mjölk och sen häller man på extra honung.

Efter min frukost körde jag och hämtade joey på daycare och släppte honom på skolan sen körde jag själv en liten runda. Idag körde jag till best buy eftersom att de hade stängt igår kväll. Jag kollade bara lite utan att spendera några pengar denna gången sen körde jag hemmåt igen men stannade till vid mcdonalds och köpte lite lunch. En big mac för 5 dollar blev det som jag tog med mig och åt hemma. När jag ätit den stack jag ner till mitt område och satte igång the tv där jag precis såg berbatov göra 1-0. Det betyder också att jag ser United, roligt, kan bara se den när dem spelar champions league så. Kan bara se första halvlek dessutom så jag har spelat in andra halvlek.
Nu är det inte länge kvar till barnen kommer hem så jag får väl avsluta inlägget här och invänta slutet på friheten.

Kommer nytt inlägg ikväll, men ni i Sverige kan ju ändå inte läsa det förrän imorgon sååå.

"When you try your best but you don´t succeed"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0