Tjingeling

Hello allihopa, everybody

Vad kan man saga. Dagarna har ar oerhort handelserika med mangder av upplevelser. I really enjoy it. Tyvarr har jag inte sa mycket tid for bloggen just nu, forhoppningsvis far jag lite tid ikvall, tradigt att det blir mitt i natten for alla svenskar bara. Som sagt kommer dar en del roliga historier om dessa dagar. Ett litet smakprov: Dar kan ha skett ett litet, litet fel i ett utal, ett sa att saga pronounciation misstake involverat beer/bear. Dessutom har jag sett massa kandisar och nagon fran Landskrona. Pa tal om Landskrona och skane har jag forresten hort positiva saker om oss skanska killar. Ni har det for bra skanetjejer, helt enkelt verkar det vara sa. Mer om det senare
Igar pratade jag med mina familjer. Forst pratade jag med min riktiga familj. Jag fick prata med bade mamma och pappa. Jatteroligt var det och sa skont att bara fa prata lite.
Sedan pratade jag ocksa med min vardfamilj under mitt ar har. Ocksa trevligt.

Ah ja, ska forsoka komma at en dator ikvall och skriva ett langre inlagg.

"Mini ar snygg, Mini ar snygg"

Kommentarer
Postat av: carolina

Vem har du sett? :P

2008-10-08 @ 19:22:05
Postat av: Malinka

haha, vill höra om uttalsfelet

2008-10-08 @ 22:07:31
Postat av: pappa

Det får väl ses som positivt att du inte har riktigt med tid för bloggen. Dock lite trist för oss som troget väntar på att få följa med i de delar av ditt USA-äventyr som du väljer att dela med oss. Have a nice day in NY tomorrow.

2008-10-08 @ 22:21:57
Postat av: Rebecca

Vilka kändisar? Vilka kändisar? Haha :)

2008-10-09 @ 01:29:40
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0