Tre veckor i familjen

Hello!

Idag har jag varit i familjen i tre veckor. Det är väl tre veckor som jag idag kan önska att det vore lite annorlunda.

Imorse var det som vanligt dags att hjälpa barnen att komma iväg till skolan, gick väl rätt bra.

Efter att de lämnat behövde jag även jobba lite mer, plocka undan, städa lite och sätta igång lite tvätt. När jag var klar med det så var det dags för min egen frukost. Djupfrysta små färdiga våfflor kastades in i "brödrosten" och toppades med choklad, blev frestad av barnens frukost idag.

Därefter gick jag faktiskt inte och la mig, jag somnade nog tio minuter men inte mer faktiskt. Jag satte mig i fåtöljen här uppe och tittade på lite tv. Här sitter jag fortfarande, jag började se dead man on campus som gick på tv men fick avbryta den vid tio när dubbla Las Vegas avsnitt var viktigare. Ska iaf äta lite lunch nu och se färdigt filmen sen. Ska också ta en liten dusch innan barnen kommer hem.

Har kollat lite mail och andra saker på internet, två trevliga mejl från två trevliga kollegor gör att jag lite smått har börjat planera för the killers konserten. De spelar ju inte här i närheten så det får nog bli en liten resa utav de evenemanget. Är ju rätt sugen på att se dem i NY och samtidigt få uppleva den trevliga staden igen. Får se vad som bestäms...Hoppas på det bästa iaf.

Nej nu ska jag äta lite lunch och vänta in barnen...

Halloween idag ju, barnen ska tillsammans med mamma gå rundor och tigga godis i ett annat område medan jag ska stanna hemma och dela ut godis till de som tigger här. Blir nog en upplevelse...

Take care.

Kommentarer
Postat av: pappa

Vem vet, det kommer kanske någon trevlig Halloweendonna och tigger om bus.

Ha en trevlig helg.

2008-11-01 @ 05:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0