YEAH YEAH YEAH!

Jag svarade till fridman i ett inlägg längre ner att jag inte visste vad för the killers biljetter han pratade om.
Förra gången jag kollade så hade nämligen the killers sin sista spelning i USA nu i helgen.
När jag kollade idag hittade jag 21 nya spelningar i nordamerika. Gissa om jag ska se en av dem.
OOOH YEEES!!!
Oasis, The Killers, Coldplay vad mer kan man önska sig ?? Tja önskar man sig något annat så lär man ju få chansen till det också:D

U2 kanske ?`

Kvällen blev mycket bättre när jag märkte detta

Malin jag skulle tro att jag utökar konsertledningen nu också ?


Kommentarer
Postat av: Pappa

När och var är det dags för Coldplay ?

Firar ni Halloween den här helgen eller

har ni firat färdigt ?

2008-10-31 @ 08:13:16
Postat av: Malin

haha du är så sjuk asså, nä är du inte emn jag är lätt avundsjuk just nu! The killers nya album kommer säkert vara sjukt bra!

2008-10-31 @ 12:45:29
Postat av: Sis.

Okej Bötte.. nu gör du till och med din gamla syrra avis! :)

2008-10-31 @ 17:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0