Yeah!

Idag har mina läsare varit fantastiska, mest för att ni varit många, har ännu inte läst kommentarerna ännu så ska väl inte säga för mycket.
Med så många som 50 unika sidvisningar idag så ska ni få se lite bilder. Tackar för att alla läser, jätteroligt, fortsätt med det och kommentera ännu mera.

Som vanligt är dagarna lika varandra och så även denna dagen. Efter att ha fått iväg barnen lyckades jag faktiskt hålla mig vaken till klockan 10 och jag åt även frukost innan dess.
Ett avsnitt Las Vegas och ett avsnitt O.C var dock vad ögonen och huvudet klarade av, när det andra avsnittet Las Vegas började för dagen så orkade jag helt enkelt inte hålla mig vaken längre. Två timmars sömn fick det bli istället för två timmar Las Vegas, trevligt det med. Körde som vanligt Joey till skolan och kom hem och såg ett avsnitt Las Vegas till samt åt lunch innan barnen kom hem. Idag kom Charlie hem, något han inte gjorde igår. Problemet var bara att igår skulle han kommit hem och idag skulle han inte kommit hem. Jag fick alltså köra tillbaks till skolan direkt och lämna charlie för hans taekwando. Det var inte lönt att köra hem igen så istället fick jag och Sammy vänta på skolan i en halvtimme innan charlie och joey var klara. Inte så värst roligt.

Hem igen iaf och lämnade av alla tre ungarna hos en kompis, egentligen bara charlie som skulle dit men alla de andra ville ocskå stanna.. Jag tyckte ju bara att det var skönt, jag fick en halvtimmes fritid och kunde sätta igång en maskin tvätt vilket behövdes. Tyvärr skulle jag köra Joey till ett party så fritiden blev inte så långvarig. Jag hämtade honom hos kompisen och körde honom, på vägen hem körde jag inom mcdonalds, 1 dollar för en dubbel cheeseburgare, otroligt. Sen hämtade jag charlie och sammy, vi körde hem och började med maten och sammy gjorde läxor. Vi hann bara äta och göra färdigt sammys läxor innan jag var tvungen att köra och hämta joey igen. På vägen till partyt stannade jag till vid mcdonalds igen och köpte två nya dubbla cheeseburgare.

Det var förresten rätt roligt, när jag körde till partyt så spelades "in the getto" på radion och dem sjöng just det precis när jag körde in i något som liknade ett getto. Det var även i gettot som partyt var, fast i de finare delarna som kanske inte bör räknas som getto.

Kom hem igen och fick direkt ta hand om problemen, joey var nog rätt trött och när han då behövde bada, dessutom tillsammans med sina bröder i samma badkar blev det inte lätt. Han grät nog sju gånger på en kvart. De blev rena iaf och jag fick städat och plockat undan lite innan jag skickade dem i säng.

Återigen sitter jag nu här framför datorn alltså. Jag pratar också med Lina och Åhgren som av någon anledning är uppe trots att klockan är 02:40 hemma. Mycket trevligt faktiskt, lyssnar också på musik från första gossip girl-skivan.
På tal om klockan så ska vi tydligen ställa om den nu i helgen. Jag vet att Sverige ställde om den förra veckan. Denna veckan är det tydligen bara 6 timmars skillnad mellan Sverige och staterna (där jag befinner mig) istället för de vanliga sju timmarna. ???

Tror inte att jag har så mycket mer att berätta om idag. Sammy har varit en plåga, Joey var en plåga nu på kvällen. Annars inte så mycket intressant som hänt idag

Har hört John Mayer ett par gånger på radion idag, mycket bra, free fallen framför allt.. Även Jack Johnson är en trevlig figur. Sen spelade de även mycket One Republic, var tydligen från någon spelning de hade igår kväll, fick bland annat höra apologize i akustisk version. Får ta reda på om de spelar här i närheten. När vi ändå pratar musik kan jag berätta att där fortfarande är platser kvar till den bästa kategorin när oasis spelar här om några veckor...Ovanligt.

Nej nu får det nog var nock för ikväll.. Ska publicera tre bilder också som bonus.

Måste förresten läsa kommentarerna nu då och se om ni förtjänar bilder...


Pappa, jag fick faktiskt alldeles nyligen mail från LCC, har inte läst det dock.
Nej förlåt, du brukar ju aldrig dela ut pikar...


Fridman, vad är det för biljetter till the killers du pratar om? Nej jag kommer nog inte hem alls förrän i november nästa år. I första taget kommer jag inte heller följa min hemlängtan:P Istället får ni komma hit.

Ha det bäst du med


Syrran, din present är ordnad faktiskt. Till och med din julklapp är ordnad. Vad gäller presenter till mor och far under året jag är borta så har nog mamma och pappa lite pengar som är mina som du kan ta av. Dem bör räcka till hela året, kanske inte men du kan ju göra så gott du kan och annars får du hojta...

Malin, du verkar inbilla dig en del nu...

Ha det så bra kära läsare

"I swear, I waited, and waited"

http://www.youtube.com/watch?v=7wJ-VPqFzy0


Kommentarer
Postat av: Malin

nä jag har mina egna favoriter med Mayer. tre atycken tror jag att de är:D

2008-10-31 @ 12:53:23
Postat av: Sis.

Ooh va du är duktig Böttis, ser fram emot min fölsispresent! :)

Vad gäller klappar till Mamma & Pappa så fixar jag det.. vi får se hur länge pengarna räcker :)

2008-10-31 @ 17:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0