400 slag

God kväll.

Idag var det söndag, började med sovmorgon. Sedan var dags för pannkakor och Manchester United, tyvärr förlorade de ju vilket jag aldrig gillar.

Gick ut och spelade en snabb fotbollsmatch mot barnen som jag lite medvetet förlorade idag så att de skulle ha lite bättre självförtroende inför kvällens match. De hade nämligen säsongens första match ikväll.

Satt lite vid datorn sedan och snackade med Fridman och Malin innan jag gjorde mig redo och följde med familjen till barnens bortamatch. Tyvärr förlorade de med 3-1 men det var en rätt underhållande match med en massa målchanser.
Nu har jag en fråga till min far: när började vi spela 11-manna och hur långa var halvlekarna?
Här spelade dem 11-manna, två gånger 40min, 11 år är dem.

Var hemma rätt sent efter matchen och jag åt nu ikväll en onödig måltid från KFC och nu är det lite tv-tittande.

Här kommer ytterligare tio bilder som jag lovat.

Central Park  Lite lugn och ro i Central Park. Inte så mycket folk här.  Beachvolley i central park  Soccer i Central Park

     

Cricket i central park 

God natt

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, vi får kanske ta & kolla upp det där med outleten, du kan ju åka dit & kolla läget :)

2009-04-20 @ 18:57:46
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Pappa

Är det så billigt som Lina påstår så blir det kanske t.o.m 3 plagg. Shopping kan man ju aldrig få för mycket av.

Ni började spela 11-manna det året det började gå snett. Ni var nog i samma ålder som 'dina' pågar. Men ni spelade inte mer än 30 minuter per sida. Detta är åtminstone vad jag minns, vill du va säker så får vi kolla med Jesper, de har börjat med 11-manna i år. Tror att de spelar en årskull upp, inte säker. Bois var riktigt bra igår. Drömmål av Johan Persson.

2009-04-20 @ 19:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0