Ain´t got nothing

Alltså, jag trivs och så här borta men det känns ändå lite så ibland. Ja alltså lite så "Ain´t got nothing"

Idag har det varit löjligt fint väder, helt sjukt faktiskt. Har sprungit utomhus i shorts och t-shirt hela dagen. Fiiint.
Måste varit närmre 25 grader. När vi låg i solen på den svarta studsmattan kändes det ungefär som att ligga på stranden i Spanien eller något annat varmt land.

På tal om Spanien så spelar de en liten roll i något jag kommer missa hemma i Sverige i sommar. Jag hade gärna varit hemma för att se U21 EM live i sommar som spelas i Sverige. Tänkt att se framtidens stjärnor och även någon av dagens stjärnor. Något annat jag kommer sakna är den där Sp05Me re-union som det pratas om...
Idag har jag dessutom saknat fotboll och fotbollsträning...

Dagen har varit skön iaf, som sagt så har vi varit ute större delar av dagen och hoppat studsmatta, hjälpt till med fortet och lekt krig etc.
På eftermiddagen lämnade jag av barnen på deras fotbollsträning och sen fem-tiden har jag varit ledig för resten av dagen. Familjen är nämligen i NY. JJ, J och P ska tillsammans med en pappa och en son från en annan familj se NY Rangers - Philadelphia Flyers. Om jag hade velat se den matchen? Årets viktigaste match hittills. Under tiden passar M och mamman samt dottern i en annan familj (samma familj som pappan och sonen:P) på att se Mamma Mia showen på broadway.

Jaja även om jag missar Rangers (gick inte att få fler biljetter än 5) så ska jag inte klaga för mycket, rätt skönt att vara hemma i det lugna huset. Ska nog passa på att baka något. Sega chokladrutor kanske, lät gott. Får ju då passa på att tacka för boken jag fick av syrran i julklapp, nämligen där jag hittat dem.

Hörs imorgon för nu ska jag äta, baka och beställa hem ännu ett par shorts :) Handlade ju ett par vita, ett par gula och ett par orangea i lördags så nu får det bli ett par gröna...

Tja

Kommentarer
Postat av: Pappa

Förstår att det är tufft att missa SP05-träffen, men så är tyvärr hela livet.

Man kan inte vara över allt. Själv skule jag vilja vara på väg ner på Seglarpaviljongen för att avnjuta en öl samtidigt som jag är med och matchar fram BKL till en premiärseger.

Men det går ju inte, det går dock fler tåg.

Tur är det, iaf för oss som är just i den branschen.

2009-04-10 @ 10:40:55
Postat av: Malin

Klart jag ville veta det och det lät gooott!!

2009-04-10 @ 12:07:20
URL: http://malinprevolnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0