Copacabana

Där skulle jag nog vilja vara idag, till skillnad från helgen då det var underbart väder så är det idag kallt och blåsigt och renget har öst ner under perioder.
Detta ledde ju till att barnens basebollmatch ställdes in, blev ingen säsongsöppning idag alltså.

Istället blev det en eftermiddag fylld med läxor innan jag lagade middag åt dem och dem åt. Efter middagen spelade vi hockey i källaren, inspirerade av Rangers på tv kanske. Roligt var det iaf, efter det var det min tur att äta middag, god stek idag. Har sett lite på tv sedan dess, såg ett avsnitt CSI Miami med Blair Waldorf. Ja alltså inte riktigt Blair Waldorf utan här var hon Heather, jaa alltså för er som inte hänger med så pratar jag alltså om Leighton Meester som ju spelar Blair i Gossip Girl. Jag gillar att se skådespelare från mina favoritserier i andra sammanhäng än där man normalt ser dem. I detta fallet var dock Blair blond och jag måste säga att jag skulle föredra den mörkhåriga Leighton framför den ljushåriga i hissen på Waldorf...

Har också hört ett jätteroligt rykte som jag ska sprida till ett par exklusiva få så fort jag får reda på om det stämmer,

Tills dess, njut av lite fler bilder.  Fortsätter på temat Central Park idag igen.

God natt

     

     

     

Kommentarer
Postat av: pappa

Utgår från att jag inte tillhör den exklusiva skara som får reda på detta dramatsika skvaller. Trevliga bilder dock. Slut på Rangers framgångar eller ett tillfälligt stopp ?

2009-04-21 @ 17:40:14
Postat av: Lotta

Jag utgår, till skillnad från Pappa från att jag är en utav de få som tillhör den exklusiva skaran :)

2009-04-21 @ 19:28:31
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Lina

Du får inte sprida det, taskmört. Det sa jag i förtroende ;)

2009-04-22 @ 11:26:23
URL: http://linala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0