Fuzzy

God kväll...

Helt anfådd efter min lilla träning nyss...

Idag var det ytterligare en dag då bägge föräldrarna var hemma...
Var en ganska skön dag men det var mycket läxor och lite lek idag igen...

Vi var dock ute ett tag och lekte med Ace och spelade en halvlek fotboll. Jag ledde med 10-4 i halvlek. Sen gick vi in igen och då började alla läxor. P hade inte så mycket idag men J hade en del och eftersom att han var helt seg så tog det ganska länge och jag och M tvingades sedan hjälpa honom att bygga hans skolprojekt som ska redovisas imorgon.

Jag slapp iaf tänka på att laga mat idag, varken till oss vuxna eller barnen. Jag blev bara serverad då bägge päronen var hemma. Så jaa, det har varit en skön dag får man väl säga även om lite mer lek kunde önskats idag också...

God natt

Jag läste i min syster blogg för någon vecka sen att min far hade som mål att kommentera varje inlägg jag skrev i min blogg. Fram till dess hade han väl lyckats rätt bra måste jag säga...Kanske till och med 100%, men sedan dess har han ju varit helt kass. Ja nästan värdelös faktiskt...Bara lyckats kring 80% skulle jag tro..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Illa Illa av Far det där! Jag måste nästan ligga bättre till?

& du, man kan inte bara leka jämt.. ibland måste man jobba lite ;)

2009-04-15 @ 19:17:20
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Pappa

Som din syster så vist skriver, ibland måste man jobba också. Tror att du måste jobba med din matte. Att gå från 100 % på 6 månader till 80 % efter 6 1/2 är en matematisk omöjlighet.

2009-04-17 @ 23:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0