I´ll call you

God kväll. Fredag idag, en mycket hektiskt sådan.

Morgonen började ju som bekant bra, det fina vädret höll i sig och det var nog upp emot 25 grader under dagen. Väldigt väldigt varmt. Till och med nu ikväll är det varmt, strax under 20 grader.


För att fortsätta från mitt tidigare inlägg så får jag börja någon gång efter lunch. Under eftermiddagen fick jag börja planera och förberreda en massa inför alla dagens aktiviteter. Redan då fick jag i princip ha maten för oss vuxna och barnen redo så att vi bara kunde värma det nu ikväll. Packade alla barnens väskor och grejor och gick sedan och hämtade dem. De åt ett snabbt mellanmål och hade sedan tid att ta det lugnt i typ 15 min innan vi var tvugna att sticka.


Då var det nämligen dags för fotbollsträning med det lokala laget. De han inte avsluta den förrän vi (det vill säga jag och M) hämtade upp dem igen och då körde vi direkt till nästa fotbollsträning som var med Everton (den kom de som planerat försent till), de avslutade den sen körde vi direkt igen till deras basebollträning (som de som planerat kom försent till). När jag lämnat av barnen och M och de mött JJ så körde jag hem igen och fixade middagarna så att allt var klart när de kom hem igen.

Åt en god middag och sedan var det lite CSI.


Nu väntar väldigt efterlängtad sömn efter denna hektiska dag, kan ni egentligen förstå att de har tre träningar på en dag...Galet faktiskt, jaja. Lite av barnens egna val, de vill gärna gå på samtliga och fredagen är ju den klart värsta dagen då inga liknande kollisioner händer de andra dagarna.


Imorgon kan det bli NY. Rätt troligt faktiskt, bara glassa lite i solen i Central Park kanske. Eller ta mig ner till området där vänner och sex and the city spelades in (greenwich?)

Trevlig helg..

Min far har nu kommenterat ikapp, men det räknas ändå inte eftersom att alla kommentarer skickades idag.

Hälsa tillbaks till Åhgren förresten.


Kommentarer
Postat av: pappa

Mao kommenterade jag till ingen nytta. ska aldrig mer göra om detta misstag. En missad dag är en missad dag i fortsättningen. När vi var i den åldern så spelade vi fortfarande spontanfotboll åtskilliga timmar om dagen så jag är inte så ruskigt impad. Men det var så klart före kriget, TV:n och inte minst datorns inträde i våra vardagsliv

2009-04-18 @ 11:11:49
Postat av: Pappa

Såg förresten att Wormo hämtade sig snabbt och vann med 2-0 hemma på Exan igår. Anton K målskytt och bäst i laget enligt mannen med den lustiga dialekten

2009-04-18 @ 11:14:11
Postat av: Lotta

Åh vad härligt det låter med sådan värme bror. Själv sitter jag på min balkong & solar lite. Blundar & låtsats att jag ligger i en solstol ngnstans i USA.. Åh vad jag hoppas att tiden går fort nu!

2009-04-18 @ 11:23:06
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Björn

Nej pappa, du får gärna kommentera även om du missar en dag. Var roligt att läsa.

Jasså, wormo vann igår då och unge Anton Kohlemainen bäst på plan. Trevligt ju. Hoppas det går bra för dem i år. En annan sak jag verkligen kommer missa är derbyna mot Fram.

2009-04-18 @ 18:16:02
Postat av: Anonym

Ja visst längtar man utomlands när man ser den? Helt ljuvligt var där!

Ooh.. NY hälsa staden från mig.. "snart" kommer jag :)

2009-04-18 @ 20:59:53
Postat av: Sis

Det var från mig ja.. :)

2009-04-18 @ 21:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0