It´s my own cheating heart that makes me cry

God kväll kära läsare...

Idag var det tillbaks som vanligt, jaa nästan iaf...Allt var som vanligt förutom att både JJ och M jobbade hemifrån eller knappt jobbade alls då ingen av dem kände sig bra...

Imorse var städerskorna här, då gäller det att hålla sig undan, idag var dem dessutom tre stycken samtidigt, då vet man fan inte var man ska ta vägen. En var i tv-rummet, en var i köket och en var i mitt rum. När jag då går ner i källaren och tittar på tv så dröjer det fem minuter innan de stormar ner där också...

Idag är lite av en tvättdag idag då jag tvättar barnens sängkläder samt alla de kläder de använt i helgen så lite av morgonen gick åt till det...

Dessutom planerade jag för Malin och hennes syster besök och efter mýcket om och men fick vi till slut bokat våra biljetter till The Killers. Ja sen fick vi reda på att mitt kort inte funkat så då fick vi prova igen, då funkade men mina önskade biljetter hade då tagit slut så nu ikväll fick jag ringa dem och då blev det fixat.
Som om inte det var nog med biljettbokande så försökte jag också få biljetter till en av rangers slutspelsmatcher. Biljetter till sex hemmamatcher släpptes idag, alltså runt 120 000 biljetter. Samtliga var slut inom en minut efter biljetsläppet. Kanske går dem att få tag i ändå.

Hämtade barnen och vi hade en lugn eftermiddag då de hade väldigt mycket läxor. Faktiskt bestod nästan hela eftermiddagen fram till middag av läxor. Rätt skönt trots att jag blev lite rastlös...
Får bli lite mer aktivt imorgon...

God natt

Kommentarer
Postat av: Lotta

The Killers kan jag förstå, men Rangers.. orka jaga biljett till det!

2009-04-14 @ 19:33:24
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Pappa

Jag håller med syrran, fast tvärtom. En slutspelsmatch med Rangers hade varit något att lägga på minnet.

2009-04-17 @ 23:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0