Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

God kväll, dagen idag då?

Jo idag så har jag tvättat, tror jag har tvättat sju jävla maskiner tvätt. Galet faktiskt?

Åt en god lunch på verandan idag igen då regnet aldrig kom in. Vaniljyogurth som jag kastade ner lite färska jordgubbar, björnbär, hallon och blåbär i. Väldigt, väldigt gott. Åt dessutom en god baguette som jag värmde lite i "mackegrillen"

Hämtade upp barnen och trodde på en normal dag idag men då berättade P att han haft lite huvudvärk till och från under skoldagen idag och att han egentligen tänkt gå hem idag igen men han var rädd för skolsystern. Vi bestämde då att det var bättre om han vilade från dagens basebollmatch. Så när vi kom hem fick J göra sina läxor och göra sig klar, vi hann också titta på United, såg faktiskt nästan hela matchen som ju slutade bra. Sen körde jag och P J till matchen, efter att A kissat i bilen trots att han varit ute helt mycket under eftermiddagen, och lämnade J där innan vi körde hem igen så att P fick lite mer vila. P verkade ju må bra och hade varit ungefär som normalt utan att ha haft huvudvärk på någon timme så då föreslog jag att han skulle göra sina läxor men oj då. Då fick han genast en fruktansvärd huvudvärk. Gick över på en minut ungefär så då föreslog jag läxor igen och oj då. Då kom huvudvärken tillbaks. Lät han titta på tv i kanske fem minuter innan jag föreslog läxor igen men oj då. Då var huvudvärken tillbaks igen, efter att han påpekat att han inte fejkade så sa jag att det var ett himla sammanträffande med tre huvudvärksattacker inom 10 minuter och samtliga kom när jag nämnde att han behövde göra läxor, så gick han till slut ut och gjorde sina läxor och sen de var klara har han mått bra. Får se hur de är imorgon, han verkar ha en lite seg huvudvärk som inte vill släppa utan kommer tillbaks lite ibland.
Innan de övriga kom hem så hann P också äta och vi tittade lite på family guy och slutet på Harry Potter igen. Imorse lekte jag, J och P Harry Potter förresten, helt normat. Där sprang vi runt med trollstavar (ja de har såna) och kastade förtrollningar på varandra. Jag var rätt snäll och försökte bara skada dem lite medan de (ungarna) försökte döda mig hela tiden.

JJ kom hem med J och en vän efter matchen och det blev rena jävla cirkusen i en halvtimme där då tre barn samt en hund och dess pipleksak lät som ett helt förbannat dagis.

Här får ni några bilder från helgen, ha det så bra.

Filip och Fredrik   Fredrik  Filip  Hela gänget, Björn Skifs, Thorsten Flinck, Filip och Fredrik

Thorsten blev lite trött i pausen så han tog en liten powernap  Bacon brothers  Björn Skifs

Det får räcka med bilder idag, håll muspekaren över bilderna för beskrivning, klicka för att få dem större. Imorgon kommer lite bilder från ett times square i skymningen.

God natt

Kommentarer
Postat av: malin

awe, kommer du ihåg att du var harry i ettan? haha ´vem var det som var Ron? du är nog ett av dom största fansen när det gäller harryp!

2009-04-30 @ 16:35:48
URL: http://malinprevolnik.blogg.se/
Postat av: Malin igen

ganska sjukt att jag tänkte ha din rubrik som min rubrik innan jag såg att du hade det som rubrik, nu får jag ha nått annat

2009-04-30 @ 16:37:09
URL: http://malinprevolnik.blogg.se/
Postat av: Linnea

jadu, det var riktigt coolt med VIP-platser pa hockeyn, vagar inte tanka pa vad de skulle ha kostat:)

har inte fatt svar fran kanal5 annu, men antar att det gar bra. Hor av mig sa fort jag vet!

2009-04-30 @ 17:18:36
URL: http://linneaappelqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu har jag testat vrålåket, som jag ju redan smsat & berättat om. Jag förstår att du vill vara snäll mot banken.. för jo.. vi pratar nog allt om samma bank ;)



Märkligt det där med ungens huvudvärk.. känns ju lite fejkat kanske?



Nej nu ska jag titta på Twilight.. såå bra film!

2009-04-30 @ 22:03:56
Postat av: Anonym

VIP-biljetterna till 17 maj ar nu fixade :D

2009-04-30 @ 23:49:39
URL: http://linneaappelqvist.blogg.se/
Postat av: Pappa

Vår dator lever sitt eget liv just nu, kallar in IT-Jörgen i veckan.

2009-05-04 @ 12:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0