One

Min one love idag är Coldplay, jag älskar Coldplay...

Fast det skulle också kunna vara denna trenchcoat från burberry. Fy fanken vad snygg den här...
Synd att jag inte har 800 dollar, jaa det är på rea då. Annars typ 1200 dollar. Pappa?



Alltså jag vet precis hur jag hade sett ut om jag varit rik, eller vad jag hade köpt för kläder eller mer klädstil egentligen. Synd att jag inte är rik. Hur blir man rik lättast?

Idag har varit en skön dag igen...Som vanligt var det en förmiddag inomhus som barnen använde framför tv och deras tv-spel medan jag faktiskt var lite nyttig och gjorde lite hushållsuppgifter...
På eftermiddagen efter lunchen begav vi oss till en park med en fotbollsplan där vi spelade lite fotboll ett tag. Det var roligt även om det var riktigt halt, blöt och kladdigt. Det snöade faktiskt precis innan vi stack dit. Snöade riktigt mycket till och med men det var mer som regn eftersom att det var plusgrader men det var ändå snö, innan det smälte.

Kom hem igen och tittade lite på Chelsea - Liverpool innan vi gick ut i trädgården och studsade studsmatta och hjälpte M att bygga pojkarnas fort/trädkoja.

Jag fick sen köra och köpa kvällens mat och köpte då också en ny tandborste och en ny tandkräm...Kostade mig elva dollar, satan alltså. Tandborste kostade fan sju dollar, fast så var det ju också en specialare som var batteridriven.
Åt den väldigt goda kyckligen och nu ikväll har jag läst ikapp allt man behöver läsa ikapp på internet så det var min dag det...

Pappa, jaa jag utmanade dig och du ska då svara på samma "frågor" som jag svarade på igår...

God natt.

Kommentarer
Postat av: Lina

aha, trodde jag du visste. Fast hur ska du veta det förstås. 1 juli! Dagens nyhet är nog att jag och Emelie också ska flytta ihop...

2009-04-09 @ 09:42:02
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Lina

aha, trodde jag du visste. Fast hur ska du veta det förstås. 1 juli! Dagens nyhet är nog att jag och Emelie också ska flytta ihop...

2009-04-09 @ 09:42:17
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Lina

Oj, två kommentarer! :) Vet du hur man blir rikast lättast? Säljer sej på gatan. Men du förlorar en hel del på vägen... Saknar dig gubben!

2009-04-09 @ 09:43:02
Postat av: malin

men det var åt jobb som vi storhandlade :P haha! så det var inte så roligt!

2009-04-09 @ 17:11:31
URL: http://malinprevolnik.blogg.se/
Postat av: Anonym

ps, spela lotto med joker! /malin

2009-04-09 @ 17:12:44
URL: http://malinprevolnik.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hahaha jaha! Det uppfattade jag inte :P men ja du jag vet inte, man vet aldrig med dig! Puss på dig sötnos haha!

2009-04-09 @ 17:46:36
Postat av: Pappa

Det gick ju bra för Rangers, synd att du inte fick biljett. Kanske kan komma över en slutspelsbiljett. Får se när jag hinner anta utmaningen. Snart seriepremiär för BKL, fick stryk med 10-0 i genrepet. Fast motståndarna Viken fick 6-0 så det kanske löser sig ändå. Det var naturligtvis inte jag som coacha det var Sluggo.

2009-04-10 @ 10:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0