Rock you like a hurricane

Lugn och skön dag som kunde börjat perfekt.
Sovmorgon, alltid skönt, pannkakor till frukost, aldrig fel, träning, kan behövas då och då, Liverpool kryssar...
Men nej sen skulle ju de där Liverpool göra mål i sista stund och lite smått irriterad promenerade jag sedan iväg till Starbucks. Jag tog ju inte med mig mitt paraply så när jag hade gått 100 meter började det givetvis droppa lite. Fast som tur var så droppade det bara...
Läste min tidning, åt en kaka, drack min kaffe och fördrev lite tid på starbucks.

Fortsatte efter det min promenad bort till Darien Sports Shop där jag köpte tre par skjorts. Alla från barnavdelningen. HAHA. Jaja, ett par badshorts och två "vanliga" par blev det iaf...Kan behövas inför sommaren.

Gick hem igen och satte mig ett tag vid datorn innan det var dags för middag. Därefter fick jag stryk i fotboll av barnen...
Nu är nu och nu ska jag nog titta på tv ett tag...
Hade egentligen behövt göra något men men, fanns inte så mycket att göra idag. Kommer ju få en massa att göra i en hel månad om någon vecka också då jag får lite besök i NY.

God Natt...
Håll utkik i bloggen imorgon förresten, ska nog anta en utmaning då...


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jobbar idag så jag nöjer mig med att önska dig en trevlig Söndag.

2009-04-05 @ 08:20:49
Postat av: madde

ja alla dagar e inte toppen,hoppas du får en bättre dag imorgon:)

2009-04-05 @ 16:56:44
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Idag söndagen den 5 april är det exakt ett halvår sen du lämnde Sverige. Du åkte ju härifrån söndagen den 5 oktober. Nu kan vi börja räkna ner.



Kram Mamma

2009-04-05 @ 19:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0