Sunny morning...

Hur skön morgon har inte jag haft?
Faktiskt så skön att jag var tvungen att skriva ett inlägg här på bloggen om bara min morning.

Hjälpte barnen imorse, tog med mig hunden och promenerade dem ner till skolan. Redan då var det rätt skönt ute.
Gick hem igen och fixade lite olika saker lite snabbt. Lämnade hunden sen tog jag mig på en ny promenad ner till affären där jag köpte tuggumi. Klockan var då innan nio och redan då kunde jag gå med uppknäppt jacka och fortfarande vara varm. Gick till banken och löste in veckans förtjänst. Promenerade bort till Panera Bread där jag köpte två limpor av det riktigt goda brödet och jag bestämde mig också för att äta min egen frukost där. En stor fin karamell-latté, en chocolate chip bagel med haselnöts philadelphia-ost och granola parfait (vaniljyogurth med färska jordgubbar och musli). Fruktansvärt gott måste jag säga, en väldigt god frukost.

Tog sen med mig mitt bröd, tog på mig mina solglasögon och promenerade ut i det fullkomligt underbara vädret. Galet vackert väder, knappt någon vind och strålande sol. Trots att det bara är mitten på april och klockan var halv tio så var det nästan för varmt för mig där jag gick i min långarmade tröja med jackan i handen.
Väl hemma igen gick jag ut i trädgården i bara t-shirt och lekte lite med hunden Ace och lekte lite själv med en fotboll.
Underbar morgon alltså.

OBS. Oavsett vad ni läst i denna blogg tidigare så måste jag ju säga att jag verkligen inte försöker plåga hunden och jag är ingen djurplågare :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Beklagar att jag missat några dagars bloggande. Skyller på våra franska vänner samt ett gäng revisorer som tagit all min tid den senaste veckan. Frukosten låter lovande, är det en sådan du tänker bjuda på när vi anländer ? Hur är det med fotbollsformen ?

2009-04-17 @ 20:00:11
Postat av: Pappa

Efter en stentuff arbetsperiod som nu går emot sitt slut vill jag meddela att jag nu kommenterat ifatt. Ska nu gå och knyta mig, BKL har en tuff batalj imorgon emot sillastryparna på Ulkavallen. Wormo har fått en trist start, snackade med Jesper Å som bad mig hälsa.

2009-04-17 @ 23:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0