Utmanad.

Hej, idag ska jag anta utmaningen men först ska jag berätta om min dag...

Inte så mycket sovmorgon idag utan istället fick jag gå upp och laga frukost åt mig och barnen...
Förmiddagen spenderades med tv spel...På eftermiddagen tvättade jag lite, vi gick också ut och sparkade lite boll även om P inte kunde vara med eftersom att han var skadad så han bara gick runt istället. Sen gick vi in och jag såg man u-porto medan barnen spelade tv-spel. Vilken besvilkelse. Vilket skit helt enkelt. Katastrof. Usch. Gjorde middag som barnen åt efter vilken jag körde barnen till baseboll-träning och min dag var sedan över då M skulle hämta dem. Trevligt förutom att skitmatchen slutade skit.

Utmanad.
Blev utmanad av min syster att utföra detta "test"

Fyra tvprogram jag brukar se:
* Gossip Girl
* Family Guy
* Las Vegas
* Vänner

Fyra saker jag gjorde i går:
* Tittade på basket
* Hoppade studsmatta
* Lagade mat
* Spelade tv-spel

Fyra saker som står på min önskelista:
* Solglasögon
* Min familj
* En himla massa kläder 
* En himla massa pengar

Fyra saker jag avskyr:
* Katter ( jo dom är ondskefulla) behöll syrrans,
* Att vara 6000km hemifrån
* När jag är fattig (behöll syrrans)
* Tidiga morgnar

Fyra saker jag tycker om att göra:
* Träffa mina vänner (behöll syrrans)
* Kanske lite party då & då? (behöll syrrans)
* Sporta (behöll syrrans, hahaha jo visst?)
* Resa (behöll syrrans)

Fyra saker jag åt i går:
* Kycklingfilé
* Ben & Jerry glass
* Pannkakor
* Nutellamackor

Fyra namn jag skulle kunna tänka mig att döpa ett barn till (förutom det/dem jag redan har)
* Jesper
* Eric
* Elin
* Emma
Förlåt för att jag väljer skittråkiga namn egentligen men jag gillar dem och jag ska ju erkänna att jag inte funderat på mina barns namn särskilt mycket

Fyra jobb jag skulle vilja ha: (Lönen är 25.000:- på samtliga du än väljer)
* Expertkommentator
* Sportjournalist
* Fotbollsproffs på heltid i Wormo
* Film/tv-recensent
Varför bara 25000? Då är det ju inte lönt att välja chefsjobb
Alla jobb skulle ju givetvis på deltid och enligt mina villkor. Förutom proffs i Wormo, tre träningar och en match veckan hade man väl kunnat stå ut med?

Fyra snabbmatsställen jag gillar:
* Wolfgang Puck Gourmet Express
* Grafitti (stavas..?)
* Panda Express
* Pizzeria Rhodos

Fyra personer som jag ringer eller sms:ar nästan varje dag:
* Pappa
* Mamma
* Syrran
* Det är inte många jag ringer eller sms:ar här borta men min familj är nog de jag har mest kontakt med härifrån, någon varierande vän hamnar väl på fjärdeplats

Fyra bloggar jag utmanar:
 Ska ju erkännas att jag inte läser så värst många bloggar och inte är säker på vilka bloggare som läser min blogg...
Jag väljer iaf Lina O, Malin P, jaa sen vetefan. Därför utmanar jag min mor och far att svara på dessa "frågor", kan vara på mail eller hur som helst, nej nej nu ska ju Lina klabba. Såg precis att hon redan gjort detta...Jag ger upp...

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha jag har redan gjort det yes ;)

2009-04-08 @ 11:05:16
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: pappa

Hemskt ledsen, men jag har inte förstått om jag är utmanad eller ej. Om svar = ja, vad är utmaningen ?

Det är ibland en utmaning bara att följa med era kommentarer som förmodligen är en mix av mail,msn och ren tankeöverföring. Skall ni kommunicera med oss äldre så får ni vara mycket tydligare.

2009-04-08 @ 16:04:01
Postat av: Rebecca

Haha okej ja "knast" är faktiskt ett roligt ord, men jag tror väll inte att jag skrev det i mitt inlägg? Så vart fick du det ifrån? :P haha, knäppis.

2009-04-08 @ 18:06:08
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Va kärt att du skrev "Min familj" på din önskelista.. jag skulle ju såklart skrivit Lillebror på min. Vettiga "svar" där du höll med mig.. speciellt vad gäller sporten. Me love!

& jo både katter & fåglar är väldigt ondskefulls, speciellt katter!

2009-04-08 @ 19:57:23
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag tycker faktiskt att pappa Björn hänger med väldigt bra i våra konversationer här inne på bloggen, som ibland har en tendens att spåra ur =) Ni skulle satt min mamma här och då hade vi inte förstått ett dyft... :)

2009-04-09 @ 09:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0