Bra eller anus

God kväll...

Söndag idag, har inte blivit mycket gjort idag.

Familjen kom nyss hem från sin tripp till Dallas...

Jag sov hur länge som helst idag och när jag vaknat åkte jag med Tina och Taylah till Stamford mall där jag fick vara smakråd idag. Jag åt också frukost kring 17:00 på mycket goda Panda Express, deras orange chicken är grym.

Åkte därefter hem och såg till att allt var i ordning tills familjen kom hem.

Nu har dem som sagt kommit hem och grejer så nu är det tillbaks till det vanliga igen.

Ikväll ska jag på bio igen, tredje gången sen förra söndagen. Ska se Hangover, inte helt oväntat tillsammans med Taylah och Tina. Ps. Jag vet, jag är väldigt väldigt sen med Hangover, vet att alla har sett den för superlänge sen och att jag är helt efter.

Igår var vi ju som jag skrev i NY. Var en trevlig kväll, mötte först Chris och sedan mötte vi Tina och Taylah. Käkade middag på Bella Vito, den grymt goda italienska restaurangen som jag hade hoppats att min egen familj skulle få uppleva. Tyvärr hade dem fullpropat då. Igår när vi var där vi samma tid var det däremot inga problem att få bord så då fick det bli en grym pizza.

Gick sedan och satte oss på lite olika ställen innan vi tröttnade och var på väg hemmåt. Vi fastnade dock kring times square där vi började leka leken "bra eller anus" från Filip och Fredrik. Vi bedömde helt enkelt människorna som gick förbi. Såg kanske 500-1000 människor och inte en enda bra, hur deprimerande är det?

Sedan lämnade vi Chris i alla fall och åkte hem. Var väldigt trevligt trots mycket anus.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha vadå händer med världen? Du börjar ju bli nästan lika rolig som din far Böttis ;)



Var skedde detta uppmärksammanade och hur/varför?

2009-08-24 @ 12:13:37
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha, ja, jag fattar inte heller riktigt att jag träffade Henrik Lundqvist! Träffade honom på en klubb. Fatta vad förvånad jag blev!!

2009-08-24 @ 13:08:39
URL: http://linneaappelqvist.blogg.se/
Postat av: pappa

Då jag som du vet är en otrolig vän av det italienska köket, iaf den delen som flyter, så beklagar jag att vi den gången fick äta på ett Burger King i stället. Ett BK vars temperatur den kvällen endast kan slås om man befinner sig på solen. Kan inte komma ihåg att vi lekte den leken som unga, men det kan bero på att vi hade speglar på den tiden. Något som ni tycks sakna.

Vet inte om det är någon tröst, men tro det eller ej, jag har inte heller sett Hangover. Har väl däremot haft det. Fast det var länge sedan.

2009-08-24 @ 16:20:06
Postat av: Lina

Lennart, nu ska vi inte klaga på Burger King. Där får man ju verkligen smaka kulinariska läckerheter utan dess like?



Jag har inte heller sett Hangover. Fast den kommit hit och alla säger att den är såååå rolig. Är den det? Med tanke på att du bor i USA så tycker jag faktiskt att du är sent på det, precis som du säger. Här i Sverige säger vi förresten Baksmällan ;)



Snygga tjejer som kommenterar i din blogg förresten. Och du syftar jag kanske inte på mig och din syrra, även om vi också är det ;)

2009-08-24 @ 18:04:38
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Lina

Lennart, nu ska vi inte klaga på Burger King. Där får man ju verkligen smaka kulinariska läckerheter utan dess like?



Jag har inte heller sett Hangover. Fast den kommit hit och alla säger att den är såååå rolig. Är den det? Med tanke på att du bor i USA så tycker jag faktiskt att du är sent på det, precis som du säger. Här i Sverige säger vi förresten Baksmällan ;)



Snygga tjejer som kommenterar i din blogg förresten. Och då syftar jag kanske inte på mig och din syrra, även om vi också är det ;)

2009-08-24 @ 18:04:47
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Fredrik

ja det var det, haha ja och det ska bli nice:D

2009-08-24 @ 19:15:23
URL: http://mortuivivosdocent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0