Come take me away

God kväll...

Inte mycket nytt att meddela ikväll, vad jag skrev imorse stämde rätt så bra med hur dagen såg ut.

Bägge barnen mådde kasst idag så det har inte blivit mycket gjort idag. Ingen av dem gick på fotbollen de hade idag utan vi har bara varit hemma dagen, aldrig kommit ur våra pyjamaser utan bara titta på tv hela dagen, jaa spelat lite tv-spel också förstås men oerhört mycket tv-tittande.

Vissa gånger kan det ju vara väldigt segt men både idag och igår har det ganska skönt att bara ta det lugnt.

Fick ett lite intressant mail av min coach idag...

Måste fan ta och skärpa mig lite så att jag kommer på något att göra när jag kommer hem. Får ta och skriva mitt jävla CV nu så att jag kan börja söka lite jobb. Känns väl inte helt bra att jag stressar över det redan men men, jag vet bara att jag är en sån person som inte klarar av att bara sitta hemma. Vill ju göra en massa saker också och då behöver man ofta pengar, visst, här är jag väl inte olik någon annan.

Skulle jag komma hem och få gå hemma några månader utan jobb så skulle jag bli tokig i alla fall. Då skulle jag också ångra att jag inte förlängde här.

Ah jaa, allting har väl sin tid. Löser sig säkert, prio på att fixa ett CV i helgen dock.

Bara att tvinga ner mig på Panera Bread med datorn på söndag och fylla på med lattés tills jag är klar med skiten.

God natt i alla fall

Kommentarer
Postat av: Fredrik

jag gjorde det men sen blev jag gipsad och var borta länge så det var inte lönt att försöka igen....

2009-08-26 @ 11:05:11
URL: http://mortuivivosdocent.blogg.se/
Postat av: Pappa

Även om vi saknar dig hemma nu, så är det nog klart att det inte bara är du som blir tokig efter några arbetslösa månader. Du kan ju iofs sälja kläder, åtminstone fram till jul.

Snälla rara barn , det finns det som är mycket värre än lite missad glass. Idag t.ex förlorade Landora emot ett töntgäng från Fortuna. Rättvist dessutom.

Sånt är illa. Jaq har blivit bjuden till en arbetskompis i HBG på mat o go dryck, men i paketet ingår att se HIF-AIK. Sånt är illa, så gnäll inte ni över lite glass.

2009-08-26 @ 22:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0