Fix the world up for you

Hej igen!

Inte länge sen jag bloggade sist men här kommer ännu ett inlägg. Utan anledning egentligen, kände bara för det.

Efter 2.5 timmars försening dök mitt sällskap äntligen upp och vi kunde bege oss till biografen.

Denna gången var vi i tid till filmen också vilket gjorde att vi hade tid på oss att hitta till biografen och faktiskt komma in denna gång. Så nu har jag alltså fått sett Hangover och det var en film som var väl värd att se. Mycket rolig, föll mig i smaken.

På vägen hem i bilen så spelades två slumpmässiga sånger och av någon anledning fick jag en himla hemlängtan av bägge två. Vet inte vad det var som gjorde det, nog inget med sångerna i sig. Jag blev bara lite hemsjuk, kanske för att det var en likadan bil som vi har hemma. Vi har ju själv kört några nattliga äventyr i den bilen och kanske var påmindes jag om det idag. Vem vet, var lite märkligt i alla fall.

Blev på lite speciellt humör, jag gillar att filosofera lite grann ibland, så därför blev jag avsläppt vid stationen istället och gick den sista biten hem. Var skönt att gå där i mörkret och duggregnet med ipoden på coldplay och rensa tankarna lite.

35 dagar till sen beger jag mig till Kalifornien förresten så det är inte lång tid kvar nu. Ska bli skönt faktiskt, som sagt. Går lite upp och ner med en massa känslor nu sista tiden men just nu känns det väldigt skönt att det är nära.

God natt!


Kommentarer
Postat av: pappa

Det är nog naturligt att det går lite upp och ner den sista tiden. Det är alltid viktigt att få lite tid över för att kunna filosofera. Mitt sätt att rensa huvudet har alltid varait att gå på fotboll. Väl på plats, oavsett vem som spelar, så försvinner alla andra tankar. Positiva såväl som negativa.

2009-08-29 @ 10:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0