Goose

Vad jag gör uppe det vet jag faktiskt inte?

Familjen har lämnat hemmet idag och begett sig till Dallas så jag njuter av ett tomt hus. AC:n funkar inte riktigt som den ska dock men jag klarar mig nog ändå, får hoppas att mitt rum är svalt.

Jobbade imorse och en stund i eftermiddags innan familjen begav sig som sagt.

Sedan njöt jag av ensamheten ett par timmar innan Pär kommer över och såg film här. Idag såg vi 17 again, jag har ju redan sett den men ah ja, den gick att se igen även om det inte är någon superfilm.

Det har alltså varit en skön dag idag, alltid skönt att bli lite extra ledig.

Nu ska jag sova dock, även om huset är tomt så måste man kanske sova också. Klockan är ju trots allt 03:30 här...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Skön dag här också, jag o syster din hade skaldjursfrossa. Morsan på galej som vanligt.

2009-08-21 @ 23:04:16
Postat av: Lotta

Skönt att vara ensam hemma. Ja, jag & Pappa hade minsann oxå en trevlig kväll igår.. sjukt gott med kräftor, räkor & lite bubbel.. medans Mamma, som vanligt.. var ute & rände.

17 again såg jag på flyget hem.. inte världens bästa film kanske :)

2009-08-22 @ 11:20:00
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Malin

ja, för den såg vi på nattbio ju! :D

2009-08-22 @ 11:22:43
Postat av: Lina

Är morsan ute och ränner? Jag glömmer aldrig när hon stod i kön till Tages bakom mig. När hon såg att det var jag så vände hon och sa något i stil med "jag kan inte gå in här, Björns klasskompisar ska in". Haha! Hon är go din mor.

2009-08-22 @ 13:10:59
URL: http://linala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0