I got what she wants

Hej!

Supersnabbt inlägg idag.. Förlåt för missat inlägg igår.

Var i Greenwich, CT igår med (Mar)Tina och Taylah som jag träffade på silver bay förra helgen.

Var en väldigt trevlig kväll med god dricka :), goda rester, trevligt sällskap och dopp i poolen.

Taylah bor rätt så hyfsat kan jag väl säga, i en asrik familj och jag huset är det absolut största jag varit i, säkert dubbelt stort som det näst största jag varit i. En stor jävla källare med en liten biograf, lufthockey, pingis, bar, poker, biljar, vinkällare och förvaring. Typ tio badrum, stall med två hästar, världens största trädgård, tre garage, fem bilar, pool, tennisbana, tio badrum, vet inte ens hur många vanliga rum där var. Helt sjukt var det. Dessutom ganska fint inrett. Sagolikt, meningslöst stort.

I alla fall där spenderade vi kvällen med lite goda rester och god dryck som sagt. Ett antal dopp i poolen blev det också innan vi somnade någon gång i natt.

Utan frukost imorse körde vi sedan hem till mig, lämnade av Ace och åkte in till New York där vi träffade två av Tinas svenska kompisar. Gick till Max Brenner´s som är en sagolik chokladrestaurang där man bland annat kan få chokladpizza. Jag tog våfflor med chokladsås, glass, bananer och nötter. Väldigt gott men jag var alldeles för hungrig så jag blev bara illamående. Som tur var fick jag äta lite av damernas rester, mycket god omelett och burrito.

I vilket fall som helst, nu har jag precis varit hemma om en sväng och matat Ace, bytat kläder etc. Nu väntar NY igen. Ett nattäventyr denna gång. Återigen tillsammans med Tina och Taylah men också min svitkamrat från Silver Bay, Chris...

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Lina

Hon har inte varit ute o röjt vad jag vet. Jag har inte sett henne iaf =) Det dära var gammalt! Puss!

2009-08-23 @ 03:55:20
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad kul du verkar ha haft ;) Snart ses vi!

2009-08-23 @ 03:57:35
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: pappa

Min teori är att ingen av dessa T är från Tyskland, förstår att det hade passat herrn att bo i en sådan kåk. Det är dessutom en sådan kåk du hade behövt för att kunna packa upp alla dina kläder.

2009-08-24 @ 16:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0