I promise you I will learn from my mistakes

God kväll...

Fick lite sovmorgon imorse och började inte förrän 10:00, därefter har det dock varit full rulle...

10:30 droppade två kompisar in, så fram till att jag slutade vid 18:00 fick jag ta hand om fyra ungar. Fyra killar som lät som ett dagis med tjejer när de spelade sitt förbannade Halo 3. Jag har inte mycket till övers för det spelet.

Nej, så farligt har det ändå inte varit, bortsett från ljudnivån är det inte för ansträngande att titta efter fyra barn som spelar tv-spel. Det är ju klart, lite krig har det också lekts, sen har det ju badats lite i poolen också, trots regnet.

Ett tag fick de alla för sig att leka krig mot mig och samtliga fyra ungar siktade sina smått irriterande pistoler mot mitt huvud. Inte helt skönt att få pilar i ögon och grejer.

Har hittat en "ny" sång. Lost by Coldplay, inte direkt så att sången är ny men nu har jag hört den i en version jag aldrig hört förr, akustisk, framförd på piano av Chris Martin. Helt gudomligt bra, älskar den versionen, löjligt, älskar Coldplay för den delen också.

Egentligen skulle jag varit på bio vid detta laget men mina följeslagare till bion har dragit ut på tiden så istället för att se två biofilmer idag så får vi nog nöja oss med en. Annars är det perfekt (har jag hört) att se två filmer på bio här i USA. Du visar nämligen din biljett för att komma in, när du gjort det så kommer du till en "korridor" med alla salar. Där går du in på filmen du valt och ser den, när den är slut så går du ut. Då kommer du ut till samma korridor (inte som i Sverige när du kommer ut på gatan) och kan därför smyga in på en annan film.

I alla fall, hoppas att mina kamrater hör av sig snart så att vi äntligen kan se Hangover.

Ha en god natt kära vänner, eller kanske en god lördag?

Kommentarer
Postat av: Pappa

Låter mysigt att gå på bio, det gjorde man i sin ungdom sen har det varit mest skräp med det. Sista jag såg var nog "den lilla sjöjungfrun" på matiné.

2009-08-29 @ 10:53:28
Postat av: Lina

Vem är sällskapet? :D

2009-08-29 @ 19:52:49
URL: http://linala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0