If Marsians arrive on earth

God kväll.

Då var den första hela dagen avklarad här i Key West. Imorgon har vi sista hela dagen kvar här innan vi åker till Miami på söndag för vår sista del av resen. Nu börjar det alltså närma sig slutet på den här trevliga trippen, tiden har ju gått otroligt fort.

Nu ligger jag i alla fall här i sängen och slänger iväg ett blogg-inlägg. Solen har kommit åt oss alla en del idag, framför allt mamma som ser ut som en kräfta eller nåt. Har varit en lugn dag, vi alla hade lite sovmorgon. Jag hade lite mer sovmorgon än alla andra. Sen har vi bara legat vi poolen och havet här på hotellet halva dagen. Käkat god lunch i baren, njutit av solen, poolen och havet.

Upp för en stunds vila på rummet innan vi blev klara och tog en taxi till andra sidan av Key West, vid hamnområdet. Där var ju väldigt väldigt mysigt så vi satte oss och käkade middag där. Mycket gott, lite räkor och crabcakes först innan vi beställde in sallad med mandelbakad/friterad brieost som var sjukligt j-v-a god. Därefter tog vi oss en promenad i de äldre delarna av Key West, också de delarna med mest liv. Tyvärr lyckades vi inte riktigt hitta en bar som passade oss alla då de hade id-koll på många ställen (ska bli skönt att komma tillbaks till Sverige igen och vara myndig). Så istället gick resten av familjen tillbaks ner mot hamnen igen och satte sig där medan jag satte mig och tittade på Yankees-Red Sox på en annan bar tills familjen kom och hämtade mig. Mycket behaglig dag har det varit, Key West är ett mycket mysigt men mycket speciellt ställe.

God natt

Kommentarer
Postat av: Fredrik

När du kommer hem så kan vi köra en liten fest hemma hos mig och sen dra vi stan och körkar järnet för bötte har kommit hem till staden där han ska vara!!!

2009-08-08 @ 09:41:51
URL: http://mortuivivosdocent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0