Indian Thai Chicken

Nej, så hette det inte riktigt va? Däremot heter det Little Thai Kitchen och där var vi och åt med "familjen" ikväll.

Var mycket gott och trevligt, dessutom avslutades det ju med god gofer-glass efteråt.

Dagen idag har annars varit lite jobbigt den med. Barnen har även idag varit motvilliga till att gå ut i den fina vädret så istället har jag mest suttit eller legat och kollat på när de spelat tv-spel eller lekt krig.

Imorse hade de en kompis över så då var det fyra ungar att se efter, sen när han stuckit hem och det gjorts lite ärrenden så att jag blev lite halvt ledig så kom nästa kompis och det blev återigen fyra ungar att se efter.

När även denna kompis lämnat så lyckades jag till slut övertala de andra tre att åka ner till skolan och spela lite baseboll och fotboll så det gjorde vi. Helt död var jag efter att ha lirat fotboll i 20min, helt slut. Var mycket svettigt, får skylla på konditionen att jag tappade 6-0 till förlust 9-10.

Efter en snabb dusch begav vi oss sen ner till Little Thai Kitchen eller då Indian Thai Chicken som vår besökare trodde att det hette.

Mitt förslag till mina föräldrar efter morgonens kommentar är väl att de tar sig en sväng förbi IKEA...

Nu ska jag sova i alla fall, eller nja, kanske tittar på ett avsnitt family guy först.

God natt

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du får typ skaffa ett lagerutrymme där du kan ha alla dina kläder böttis :)

2009-08-20 @ 18:48:32
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Pappa

Vi körde en sväng förbi IKEA, det hjälpte inte.

2009-08-20 @ 22:22:01
Postat av: Faster

Med tanke på problemen med garderobsutrymme så råkar vi faktiskt ha en "walkin closet" på vår ovanvåning, men det blir kanske lite komplicerat när du ska ta på dig på morgonen. Ha det bra.

2009-08-22 @ 12:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0