It´s all in my mind

Hej...

Samma visa idag igen som de andra dagarna denna veckan.

Barnen fortfarande sjuka men lite bättre idag. Trots det bäst att stanna hemma och vila lite idag igen så vi har även idag spelat lite tv-spel och tittat på tv. Fortfarande skönt.

Nästa vecka är det ju tillbaks till allvaret igen när skolan börjar. Ryktas förresten att jag har nya tider nu när skolan börjar igen.

Förra "året" när barnen hade skola så var jag uppe på morgonen och lagade barnens frukost och gjorde dem redo för skolan innan jag körde dem dit. I år däremot så börjar barnen tidigare än förra året och skolan ligger på vägen till föräldrarnas tågstation som dem kör till varje morgon. Alltså verkar det nu som att jag får rejält med sovmorgon och jag börjar inte förrän 14:00 varje dag eftersom the parents sköter morgonen.

I alla fall, imorgon är det nog slut med vår slappa tillvaro då förhoppningen är att J och P ska kunna återuppta fotbollsträningen då.

Var rätt skönt så länge det varade.

God natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-08-27 @ 16:25:42
Postat av: pappa

Får se om du kan hitta ett jobb här hemma med de arbetstiderna, 14-?

2009-08-27 @ 16:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0