It´s magic, you know, never believe it´s not so

Hej igen!

Så där ja, då har jag precis kommit tillbaks efter en dag i New York.

Var lite tveksam på om jag verkligen orkade imorse men ryckte upp mig själv och åkte iväg.
 
Hade ju ett uppdrag idag, skulle handla julklappar. Fan, det är ju riktigt jobbigt och svårt att handla julklappar.

Sprang lite överallt i New York i jakten på klappar till diverse. Kan ju tyvärr inte riktigt säga var jag sprang för då kanske folk kan lista ut vad jag handlat. Hittade i alla fall till en del personer men är tyvärr långt ifrån färdig trots att det spenderats en hel del idag.

Måste in till New York igen nästa helg och avsluta shoppingen då en del personer lämnats utanför. Den enda jag kan säga att jag inte har hittat något till är mamma. Det kunde ju antagligen alla räkna ut på egen hand så därför gör det inte så mycket att jag avslöjar det. Kanske kan passa på att fråga henne här och nu på bloggen vad hon önskar sig? Jag var ju inte så kreativ idag direkt så jag behöver lite förslag. Brukar ju ofta lämna ärrenden som dessa till syrran men nu får jag alltså klara mig själv.

Min förhoppning är att jag nu ska orka slänga ihop ett CV också så att jag att jag får helgens mål avklarat.

Tufft med ekonomin nu framöver, måste spara en del så att jag kan leva lite i Kalifornien också, sen måste jag handla julklappar, födelsedagspresenter och avskedsgåva till barnen. Något litet till J och M också. Dessutom måste jag fortfarande handla fler presenter och klappar till people hemma. Skulle ju kunna ta lite från mitt lån men det vill jag ju samtidigt betala tillbaks.

Utöver detta vill jag ju avskedsshoppa lite åt mig själv också...

Tuffa problem ibland, god natt.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det är detta man kallar dagens I-lands problem..

Men, bara du handlar till mig så ska det nog gå bra ska du se ;)

2009-08-31 @ 15:50:38
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Pappa

Som vanligt tänker prinsessan bara på sig själv, jag lägger mina tips i ett mail istf här.

2009-09-01 @ 13:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0