"Jag vill inte ha nått jävla italienskt"

God kväll!

Får bli ett oerhört "speedigt" inlägg idag.
Har ätit popcorn till middag så jag är rätt hungrig och rätt trött.

Helgen har varit sjukt jävla rolig, asrolig faktiskt. Har skrattat så mycket att jag hade träningsvärk i magen imorse.

Vet att jag lovade inlägg under helgen men tyvärr dog internet igår så det blev inte mycket det. Helt isolerad från omvärlden har jag varit denna helgen, ingen täckning på mobilerna och inget internet. Illa, illa, illa. I vilket fall som helst så har det varit en sjukt rolig helg där jag träffat lite gammalt folk och pratat lite härliga minnen samt även träffat en hel del nytt och fräscht folk.

Efter en sån här helg känns det ju lite synd att man snart åker hem. Helt plötsligt har jag i alla fall fått mycket att göra nu dem närmsta veckorna. Roadtrips till boston och niagara fallen bland annat.. Ja jesus då, säger då det.

Nej, eftersom att jag bara sovit kring åtta timmar sen i fredags så ska jag nog ta igen lite sömn nu. Skoj har det i alla fall varit. För er som inte vet så var vi i Silver Bay som ligger i "upstate New York" lite mer än tre timmar härifrån om man kör raka vägen... En otroligt vacker plats var det där vi hade vår helgkurs med väldigt vackra små berg fyllda med grön träd som omringade hela skolområdet (om det nu var ett skolområde) och en stor sjö i mitten där man kunde padda eller paddla kanot/kajak vilket vi gjorde.

Mer info imorgon kanske,

tjing

Kommentarer
Postat av: Pappa

Där ser du, efter regn kommer sol. Tja, inte i Sverige kanske. Nu kommer resten av tiden att gå som en dans, förhoppningsvis en bättre dans än den brölloppsvals dina föräldrar presterade för sisådär 1000 år sedan.

2009-08-17 @ 08:48:26
Postat av: Lotta

Skönt att höra att du har haft en bra helg :) Här hemma faller renget just nu, man kan nästan känna att hösten är på väg in.

Mjukglassen var otroligt god, med varm chokladsås till :)

2009-08-17 @ 18:13:05
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Lina

Min helg var tråkig. Jobbade natten lörd, sönd. Fredag var inget speciellt.. Usch så är det ibland. Ser fram emot nästa istället.



Jadu, på de flesta bilderna jag sett på dig på sistone :P

2009-08-17 @ 21:59:33
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Lina

Böttis, man kan inte äta popcorn till middag. Det säger tom jag.

2009-08-18 @ 14:05:19
URL: http://linala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0