Romeo take me somewhere we can be alone

Gooood niight.

Ungefär samma visa idag igen, fast barnen mådde i och för sig bättre idag så just nu är dem på fotbollsträning.

Annars har det varit tv-tittande och tv-spelande idag igen.

Måste säga att det fortfarande är skönt. Gillar trots allt vissa av serierna de tittar på. Förutom när de får för sig att titta på tecknat förstås. Annars kan det ibland vara lite smått underhållande serier att titta på, eller i alla fall serier jag inte har något emot.

Det gäller oftast disneychannels serier med riktiga skådespelare. Gillar dem serierna, suite life, jonas, wizards on waverly place m.fl. Många coola kids där, Jonas Brothers, Miley Cyrus, Dylan & Cole Sprouse, Demi Lovato, Selena Gomez.

Jonas Brothers kan man väl diskutera vad man tycker om dem men deras klädstil är fan i mig prickfri. Gudomligt snygga kläder, så även i deras serie.

Som sagt så är barnen på sin fotbollsträning nu, så jag har varit ledig sen fem. Mest segat lite men även varit lite produktiv och skrivit en del av min läxa som jag var tvungen att ta tag i förr eller senare. I helgen ska den vara klar och då ska även mitt CV skrivas.

United fick bra lottning i CL förresten, nu gäller tre poäng på lördag också.

Until next time, have a great time (nu måste jag nämligen fixa barnens mat, lagade köttfärsen tidigare idag och ska koka pastan nu)

Kommentarer
Postat av: pappa

Som vanligt, det finns inte ett enda namn som jag känner igen. Inte en enda av alla dessa har spelat med i Hemsöborna, Hedebyborna eller Hem till gården så deras grad av kändisskap kan diskuteras. Lycka till med din CV.

2009-08-28 @ 13:01:04
Postat av: Pelle H

Vadå United bra lottning,det får dom väl alltid.

Rik klubb,gott om mutpengar.

Just a joke,ha det bra.

2009-08-28 @ 14:30:30
Postat av: Pappa

Björn Wikström

Hagåkersgatan 73e

26142 Landskrona

0418-14565

0708850518



McDonalds

Deltidsjobb

4/2-08 Landskrona



Personligt brev och CV



Hej!

Mitt namn är Björn Wikström, 18 år, och jag är intresserad av att deltidsjobba hos er på McDonalds i Landskrona. Jag har fått höra från er personal att ni behöver folk och hoppas att jag kan vara till nytta.

Som sagt är mitt namn Björn, jag är 18 år gammal, fyller nitton nu i vår. Jag bor här i Landskrona och har alltid gjort det. Det är även här i Landskrona som jag studerar, jag läser samhällsprogrammet med medieinriktning på Justus Tranchell. Jag trivs bra i skolan men det ska även bli mycket skönt att ta studenten i Juni.

Jag är en mycket framåt person som är väldigt positiv, ansvarsfull, aktiv och glad med mycket energi. Jag är väldigt ambitiös och tar alla mina uppgifter på största allvar och försöker alltid göra mitt bästa. Jag är van vid att arbeta och har sommarjobbat samt extrajobbat då och då sedan 5-6 år tillbaks men jag har just nu inget fast eller regelbundet extrajobb så det skulle vara skönt att ha ett deltidsjobb utanför skolan där man kan tjäna lite extra pengar. Jag har också en viss vana av försäljning/kassör då jag sommarjobbat i glasskioskerna på stranden under ca tre år. Arbetsuppgifter i kiosken innehöll kundbehandling och ansvar såväl som att tillmötesgående, kunna kommunicera och sköta kassan etc.

På fritiden när jag inte gör läxor eller annat skolarbete så umgås jag mycket med vänner eller spelar fotboll. Jag är väldigt sportintresserad och tränar fotboll i en lokal klubb tre gånger i veckan, träningarna kommer dock inte att vara något hinder för att arbeta.

Jag tar tacksamt emot svar oavsett besked, tack på förhand.



Med Vänliga Hälsningar Björn Wikström



Referens

Gun Person, Personalchef, Faiveley Transport:

2009-08-28 @ 18:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0