Sweden, here i come!

Har en seg start på min dag i Key West (idag igen). Mycket skönt måste jag säga att det är, bara ligga och dra lite för mig själv innan jag löper ner till poolen och de andra.

Ser ut som en lugn eftermiddag vid poolen idag igen innan vi precis som igår beger oss till lite mer händelserika kvarter i kväll.

Vädret är underbart nu igen så jag får nog ta och pilla mig ner, leta upp en hängmatta under en palm och lägga mig där ett tag.

Mitt flyg hem är bokat nu förresten, skickade ju in en "förfrågan" förra veckan och nu har Cultural Care bokat mitt flyg hem.

Nu vet jag alltså vilket datum jag landar i Sverige, hmm, känns lite märkligt. Om ungefär två månader står jag på Kastrup igen.

Vill ni veta vilket datum jag kommer hem igen? Får se om jag delar med mig eller om det blir min lilla hemlighet... Kan avslöja att det blir någon gång i oktober i alla fall, men det visste ni väl redan...

Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

Ohh va skönt o roligt ni verkar ha de, de förtjänar ni verkligen... Ja säg gärna datum så ska jag höra me martin om kusinträff där på kvällen... haha, nä men nåt välkomnande får de väl bli...?

2009-08-08 @ 20:05:36
Postat av: Faster

Låter lojt och skönt, bada, sola och göra stan på kvällen. Får falla in i Mias tankar lite där, om det ska bli kusinträff på kvällen så kom inte hem mellan den 2:e och den 9.e oktober för då är vi på varmare breddgrader. Ha det bra, tre av er ser vi snart och den fjärde ser vi (ofattbart att ett helt år har gått) också snart. Då är det nog inte "lille Bötte" längre (fast för oss blir du nog alltid det). Njut nu av den återstående resan till Miami och ha det så bra, vi ser fram emot att ta del av era semesterbilder och semesterminnen.

2009-08-08 @ 22:48:31
Postat av: Malin

Klart vi vet att det är i oktober!

2009-08-09 @ 16:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0