Tillbaka till vardagen

God kväll.

Då var det dags för ännu ett inlägg idag.

Min flygning gick smidigt hela vägen idag, inga förseningar eller någonting. Dessutom hade jag flyt med bussen och tåget tillbaks till Darien så jag var hemma redan strax innan fyra idag.

Tillbaks till vardagen alltså.

Har varit duktig och redan packat upp, har fått leka lite med barnen också så nu är det väl bara att komma in i det  hela igen. Verkligheten börjar väl så smått krypa ifatt en och det gör ju inte den vanliga vardagen bättre precis.

Familjen är alltså snart hemma igen, återigen ett par tusen mil bort och hela denna fantastiska resa är slutligen över. Också rakt in och jobba imorgon, usch usch usch.

Jag fick i alla fall en otroligt vacker utsikt över manhattan idag när vi gick ner för landning. Flög alldeles paralellt med så att vi såg allting, hela vägen från frihetsgudinnan och upp till bronx och grejer. När jag sedan åkte bussen genom New York tänkte jag ändå att det var lite skönt att vara tillbaks. Vara tillbaks i mitt New York. Alla städer vi besökt på denna resan var ju underbara och hade sin charm men New York är ändå New York, mitt New York, älskar New York...

Bussturen i Kalifornien är bokad, nu ska den bara betalas också så det får nog bli några lugna veckor ekonomiskt här framöver.

Nej, nu slog klockan precis 18 här, måste upp i duschen nu så att jag hinner lägga min innan sju. Är tröttare än fan vet vad.

För er som undrar när jag kommer hem till Sverige igen så ska jag ge er ytterligare en ledtråd.

363 dagar efter att jag reste till USA förra året så ska jag påbörja denna resa i Kalifornien. Den resan varar i 16 dagar, alltså kommer jag inte hem före dess.

En annan dag kan ni få fler ledtrådar

Kommentarer
Postat av: Malin

haha töntig du är som vanligt!

2009-08-13 @ 14:15:17
Postat av: Pappa

Lina har som vanligt helt rätt. För övrigt, vem behöver ledtrådar när man har svaret, vilket är tur för vi måste antingen bygga om huset eller hyra en container till alla Böttes nya kläder. Den pojken har fått minst en gen från någon fullständigt främmande person, inte ens hans mamma har den shoppingådran som han har.

2009-08-13 @ 17:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0