What does greatness taste like?

Hey

Ursäkta att jag inte bloggade igår, it just slipped my mind.

Var ju inte så mycket att blogga om dock. P var sjuk och J mådde inte heller helt bra så vi satt inne hela dagen och spelade tv-spel och tittade på tv. Det var faktiskt inte helt fel det heller.

Jag mådde inte heller helt bra, hade lite lätt huvudvärk, ni vet så lite huvudvärk att det knappt märks men är asirriterande. Undrar om jag får för lite sömn vissa dagar... Eller om det är när vi sitter inne hela dagarna...

På eftermiddagen hade J fotbollsträning så vi körde honom dit och lämnade av honom innan vi körde hem igen.

JJ hämtade honom när träningen var slut.

Lagade mat åt barnen när J kommit hem och sedan åt vi andra själv.

P är fortfarande sjuk idag och J mår inte bra idag heller, han kan ha världens jobbigaste hosta. Han hostar bara en gång, ni vet en singelhostning (host) sen går det ungefär en minut (om ens det) sen hostar en singel igen och så vidare....

Blir väl lite tv-spel och tv-tittande idag igen.

Kommentarer
Postat av: pappa

Lina, jag har inget emot BK, har ibland större problem med det italienska pastaköret. Problemet var att det var minst 45 grader varmt i lokalen.

2009-08-25 @ 18:24:03
Postat av: Lotta

Jag vet att jag är sämst som missade all glass.. fattar inte hur det kunde hända? Blir nästan ledsen när jag tänker på det..

2009-08-25 @ 20:05:47
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0