Cindy

Dagens låt: Cindy.
Känner ingen Cindy så jag kan inte koppla denna låttitel till något...
Lite roligt, för någon dag sen sade jag att man kunde koppla typ alla låtar med något, sedan dess har jag misslyckats med att koppla flertalet låtar till något...

Idag har jag inte heller så mycket att berätta. Har varit en lugn och skön dag, vaknade vid elva, gick upp åt frukost gjorde lite nyttigheter på datorn innan jag duschade, tog på mig och promenerade till banken. Gick också till affären och köpte juice innan jag gick hem igen. Hämtade min tidning som jag hade glömt sen traskade jag iväg igen. Denna gången till Dunkin Donuts. Åt två munkar, drack en kanel-latté och läste min tidning. Väldigt trevligt var det faktiskt. När jag åter traskade hem igen var klockan hyfsat mycket.
Har bara slappat och tagit hand om Ace sen jag kom hem, Ace kissade lite här och var och ville av någon anledning springa upp där uppe och vägrade lyssna på mig. Ah jaa, sen lyssnade han och nu har han sovit i flera timmar. Han ligger här och snarkar bredvid mig. Det är allt en liten konstig hund, alla hundar är ju så himla glupska men denna lilla Ace brukar ofta strunta i att han har mat i matskålen...

Mycket skönt med ett tomt hus är det åtminstone, får njuta av en nästan hel dag imorgon också.
Faktiskt har jag varit lite duktig idag och tvättat samt rymt undan i köket.

Vad mer kan jag berätta?

Jo nu ska jag se Oceans Thirteen på HD-DVD. HD är jättetrevligt.

Jag drömde massa märkliga drömmar i natt.
Prins Carl-Philip, (han var nog kronprins i min dröm) kom hit här med sin flickvän och bodde här ett tag för han hade ingen annan plats att bo på när han var på besök i USA. Han berättade också lite om vad han kunde köpa på sitt kreditkort utan att behöva betala själv. Kommer inte ihåg så mycket men i alla fall så kunde han köpa det bröd vi brukar äta här och såna saker som bröd etc. slapp han betala för själv, för det gjorde staten.
Mitt i allt var jag sen hemma från USA igen. Det var bara pappa som visste att jag kom hem den dagen så han skulle hämta mig på kastrup men om jag minns rätt så var han försenad och istället kom farbror Leif och hämta mig. Av någon anledning stannade vi sen precis utanför Landskrona, ni vet på helsingborgsvägen på väg mot Glumslöv. Där ställde jag mig och sköt golfbollar från en stenig åker mot Fredrik Fridmans hus och även bilar som körde på vägen utanför huset, detta tills min klocka gick sönder och jag blev skitförbannad. Dels för att jag hade förstört klockan och dels för att jag inte lyckades träffa Fredrik Fridmans hus. Sen kom pappa och hämtade mig och jag svor en himla massa i bilen, hela vägen hem.

Jag är lite trött på designen på min blogg men orkar inte riktigt sätta mig in i hur jag ändrar den. Någon som känner för att ställa upp?


Jag tackar så mycket Gerry för ditt erbjudande om att skicka en kortläsare men jag kollade faktiskt här innan idag och dem säljer dem billigt här borta. Så jag får väl fundera på om jag ska köpa en sådan eller en ny kamera?


Pappa, som min syste skrev så verkade du köra en liten frågesport...

Landora får väl lycka till iaf.

Glassen blev sådär, krävs att ni hittar mitt recept åt mig

Jaa om jag inte har fel för mig så betalade du för dem telefonkort jag använder för att ringa hem...
Lösningen till skämtet har du fått
Ja vad är livet fyllt av? Det tycker jag ni läsare kan svara på, kan ju vara en himla massa...Sorg, glödje, misstag, nyheter, överraskningar, enformighet, roligheter, risker, nöjen, räkningar, utmaningar, möjligheter, liv, val

Nej nu ska jag nog sätta igång min film, börjar ju bli sent. Dessutom måste jag ju komma upp vid halv tolv imorgon, då är det nämligen United.

Här kommer slutet på mitt skämt, måste säga att jag tyckte ni var dåliga på att gissa...

"Why are midgets laughing when they are playing soccer?"
" - Cause the grass is tickling their balls"


Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha vilka lustiga drömmar. Nästan så att jag ska kolla upp i min drömbok vad dom betyder.. Speciellt detmed svärandet & att du blev arg för att du inte lyckades pricka FF's hus :)

Du verkar ha haft nåra mysiga dagar nu, skönt att bara kunna koppla av lite.



Igår åt jag & Carro (som jag berättade..) langos. Kommer du ihåg när du, jag & Carro åt det hos mig & sen kastade vi ut degen från balkongen? Det var säkert din & Carros idé :P

2009-02-21 @ 15:11:09
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Pappa

Landora gjorde en riktigt bra match, trots en hel mängd 'reserver' på banan så vann vi med 1-0 emot BBK:s favorittyngda lag. Med bl.a 2 allsvenska lirare ? på banan. Brukar du drömma så mycket. Med tanks på allt som du villgöra, satsa på Gerrys lösning istf en ny kamera.

2009-02-21 @ 16:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0